FI Black 3D Blue
 
 
 FAQ  •  Pretražnik  •  Članstvo  •  Korisničke grupe   •  Registracija  •  Profil  •  Privatne poruke  •  Login
 
 
NEWS:
 ARAPSKA MAGIJA Sljedeća tema
Prethodna tema
Započni novu temuOdgovori na temu
Autor/ica Poruka
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 314

PostPostano: pon ožu 17, 2008 9:28 am Citiraj i odgovori[Vrh]

Prije mnogo godina, prije trideset hiljada godina, na Zemlji su bila džinska duhovna bića koja su osnovala drevnu Atlantidu.Taj njihov kontinent sačinjavalo je sedam ostrva, a na svakom je bilo po deset vrsta crvene magije.Atlantida je bila u obliku ruže.Pošto je Zemlja tada još bila užarena, dali su joj simbol crvene ruže.Svako od ovih ostrva imalo je svoj grad, a glavni grad svih sedam ostrva bila je Atlantida.On nema veze sa crnom magijom, već samo sa crvenom.Istina je da su džini nekada htjeli da praktikuju i crnu magiju, ali bi bili kažnjavani.Tako je ostala samo crvena magija o kojoj sada i govorimo.

Zapamti, o čitaoče, drevna Atlantida je imala izuzetno naprednu civilizaciju i znanost, ali su se njeni stanovnici služili crvenom magijom, pa ju je Uzvišeni Allah uništio tako da je potonula potpuno i sada je tu more i nema traga od te civilizacije.Gdje god je bio nered i smutnja i gdje su ljudi i džini prelazili granice zla, oni su uništavani, a to je spomenuto na više mjesta u Kuranu plemenitom.U njemu se spominje da su uništeni narod Ad, narod Semud, Nuhov narod, kao i Lutov jer su prelazili svaku granicu zla.

U Atlantidi je bilo jedno mjesto gdje je gorio vječni plamen, kao i što sada ima mjesta gdje plamen gori stalno.Ispod tog mjesta gdje je gorio plamen bio je Iblisov (Sotona) hram.U tom Iblisovom hramu bile su knjige o crvenoj i drugoj magiji.Poslije potopa većina knjiga o crvenoj magiji je uništena zajedno sa tim bićima.Ali u Iblisovom hramu ostalo je nešto knjiga koje je Iblis razdijelio svojim sljedbenicima, a najviše šamanima...

Prijatelju, drevna Atlantida je bila veoma jaka civilizacija.Neki od džina su vrsno poznavali medicinu.Bilo je džinova koji su bili izuzetno vješti majstori u izradi nakita i drugih stvari.Zatim, bilo je vrsnih govornika - vaiza, džina mudraca i svih drugih kao i što ljudi ima svakojakih.Rekli smo da je Atlantida bila u obliku ruže koja asocira na nešto lijepo i na ljubav, odnosno zaljubljenost.

Bijela ruža je mirisnija od crvene.Crvena asocira na zaljubljenost, a bijela na ljepotu i svjetlost i ljeubav prema Uzvšenom Gospodaru svjetova Allahu.Značajno je da svojstva bijele poništavaju zla crvene ruže.Naprimjer, vodica od bijele ruže je lijek za više od hiljadu bolesti.Od crvene se pravi sok, takozvani himber, na koji sahirini (čarobnjaci) mogu bajati određene riječi i formule, pa kad ga neko popije - zavoli neku drugu osobu.Dok na sok od bijele ruže ne mogu ništa bajati.Od vodice bijele ruže sahirini bježe ko đavo od trna.

Iz knjige Korist svih koristi autor Hadži Mustafa Čajlaković
Korisnički profilPošalji privatnu poruku
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 314

PostPostano: čet tra 24, 2008 5:40 am Citiraj i odgovori[Vrh]

Arapska magija je po jačini odmah iza vudua koji se deklariše u nekim latinoameričkim i afričkim zemljama kao religija te je razgranat u više kultova od kojih je svaki priča za sebe.No, prednost arapske magije jeste njena moderna primjenjivost pošto ne boluje od nekakvih trivijalnih rekvizita poput upotrebe raznih predmeta, biljki, raskrsnica i drugih davno prevaziđenih segmenata.Svaki čarobnjak posjeduje zatamnjenu sobu u kojoj uz miris tamjana priziva džinove te im izdaje naredbe.Upravo ta duhovna bića, ukoliko im ovaj uspije nametnuti svoju volju, u stanju su činiti čudesne stvari - prenijeti ga u tren oka sa jednog na drugi kontinent, otkriti misli drugih ljudi, prikazati mu buduće događaje i slično.

Kada čarobnjak uspije podčiniti džine, onda se pravi ugovor.Postoje uslovi na koje čarobnjak pristane ili ih odbije, no, ukoliko se ugovor načini duhovno biće služi čarobnjaka do njegove smrti.Izuzetak je jedino onda kada čarobnjak prekrši sklopljeni ugovor.Tada slijedi brza, žestoka i bolna kazna i smrt.

Samo prizivanje džinova i komunikacija sa njima veliki je psihički šok i trauma te se ne preporučuje labilnijim osobama.Takvo prizivanje sastoji se od zaziva koji se naziva Azim i poslije izgovorene molitve pred očima čarobnjaka, iz tame, pojavljuje se cijela kolona užasnih, nakazni bića od kojih se ledi krv u žilama.U arapskim magijskim knjigama ima mnoštvo opisanih rituala prizivanja demona među kojima je i ovaj:
"Kada sa miskom i šafranom ispišete 91.poglavlje Kurana, sa posebnom davet-dovom, umetnutom između odlomaka, i ispisanom na jednu novu posudu, u koju se ulije voda, mora se u tu vodu gledati dok se uči davet-dova i paliti miris buhur ili said, koji se još naziva i sant.Uskoro će se u odsjaju vode pojaviti skupina džinova koju možete pitati o krađi, o bolesti, čak i o zakopanom blagu ili o nekoj drugoj nevidljivoj stvari a oni će biti uslužni i na raspolaganje će vam staviti džinskog vladara Kesfejajila, koji vlada sedmom planetom na kojoj nema laži, te njihovog pisara po imenu Ismaila, koji će također biti spreman da odgovori na sva pitanja".

Zna se desiti da okupljeni džinovi odbijaju izvršiti čarobnjakovu naredbu pa im on upućuje oštre kletve od kojih oni postaju poslušni.Sam ritual završava se blagosiljanjem duhovnih bića i pljeskajući rukama:"Bog vas blagoslovio i vaše riječi potvrdio, raziđite se sa nama u zdravlju".I ovdje duhovna bića mogu pokazati svoj neposluh ne želeći otići pa čarobnjak poseže za čitanjem 94.poglavlja Kurana nakon čega se džini bezuvjetno razilaze.

Kuvajćanka dr.Samiya as-Sati vršila je prije nekoliko godina određeno istraživanje kako bi rasvjetlila razloge zbog kojih se ljudi obraćaju gatarama i čarobnjacima te došla do rezultata po kojima su oni - liječenje bolesti, otkrivanje sudbine, rješavanje svih mogući ljubavnih problema, zaštita od crne magije te iz želje da se pojedina osoba otjera iz kuče ili čak grada.

Kada kod čarobnjaka dođe neka bolesna osoba ovaj od nje traži neki dio odjeće, najčešće maramicu.Na njoj napravi čvor a potom je odmjeri u dužini četiri prsta, onda je uhvati čvrsto izgovarajući kratku molitvu povišenim glasom.Zatim se obrati džinskom svijetu riječima: «Ako uzrok njegove bolesti bude džin, onda skratite maramicu, ako uzrok bude urok produžite maramicu, a ako je prirodna bolest maramicu ostavite kakva jest».Čarobnjak tad mjeri maramicu, ukoliko primjeti da se produžila više od četiri prsta navodi urok kao uzročnika bolesti no primjeti li da se pak skratila imenuje džinove krivcima za bolesnikovo stanje.Ne ustanovi li ni prvo ni drugo bolesnika šalje doktoru.
Korisnički profilPošalji privatnu poruku
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 314

PostPostano: čet tra 24, 2008 5:41 am Citiraj i odgovori[Vrh]

Prema arapskom predanju židov Lubejd je iz mržnje prema vjesniku nove religije Muhamedu napravio čini smrti na vlasima njegove kose tako što ih je zavezao u čvorove i omotao oko palmine grančice.Nju je oblijepio smolom i bacio u bunar, pod kamen.Od toga se Muhamed ozbiljno razbolio i zamalo umro da nije bilo intervencije više sile.Došao mu je, Božijom voljom, melek Džibril ili Gabrijel i izgovorio dvije kratke molitve.Istog trena čvorovi su se odriješili i magija je nestala.

Kako to naglašavaju stare magijske knjige arapskih zemalja sihira ili magija ima 440 vrsta a sve njih liječe ove dvije molitve.Za njih se tvrdi da mogu uništiti magiju staru hiljadu godina ukoliko se ponove hiljadu puta.Međutim, sve magije koje prave arapski čarobnjaci su izuzetno teške i pogubne posebno ako se kombiniraju sa pisanjem tilsuma ili talismana.Tilsum za uništenje neprijatelja pravi se tako što se uzme po malo zemlje sa sedam grobova i od nje zamjesi pločica.Ona se osuši na Suncu i po njoj ispišu određene formule i znakovi.Nakon toga se zemljana pločica istuca u prah i rasprši po imanju neprijatelja koje će u skorijoj budućnosti postat samo ruševina a njegov vlasnik psihički bolesnik.

Nanošenje zla i uništenje svi protivnika, poslovnih konkurenata i ljubavnih suparnika u ovoj magiji ima naglašeno mjesto.Posebno zlokoban Pečat zla, sedam znakova, koji se piše u nesretni sat zajedno sa neprijateljevim imenom na svijeći ima za cilj brzo uništenje.Naime, zapalivši svijeću čarobnjak baje i zaklinje mračne sile da ga uzmu pod svoje što se i dogodi čim svijeća dogori do dijela na kojem je ispisano ime osobe kojoj se želi zlo.Često sam zapis čarobnjak sveže za nogu vrapcu i lijevom rukom stavi ga sebi iza leđa te pusti da odleti.Svrha ovakvih čini ima cilj tjeranje nepoželjne osobe iz nekog mjesta.

Crna arapska magija izuzetno je osvetoljubiva i ubojita na što upozoravaju mnogi recepti za izazivanje smrti.Pošto napravi lutku svog neprijatelja ili osobe koju mrzi čarobnjak izgovara: "Ovu lutku imenujem n.n, to je on po duši i tijelu, po umu i duhu...duša mog neprijatelja i sve što činim ovoj lutki činim i n.n.".Onda je probada sa devet igala i to bodući lutkinu glavu, vrat, grudi, stomak,ruke i noge.Dok to čini u svojoj podsvjesti vizualizira žrtvine muke i bolove koje mu nanosi.Od ovakvih napada čovjek onemoća i izgubi snagu.

Da doista arapska crna magija može ubiti čovjeka kazuju i izjave nekih autoriteta islamskog svijeta poput Omera ibnul – Hattaba, Ebu Hanife, Ishaka, Šafije i drugih.Ovaj zadnji upozorava da sihirbaza tojest čarobnjaka ne treba ubiti zbog njegovog bavljenja magijom nego da se ubije u odmazdi ili bolje rečeno u slučaju da on nekog ubije svojom čarolijom.

Ponekad obred vračanja zahtjeva i žrtvu određenom džinu kao nadoknadu za ono što treba on da učini pa čarobnjak prinosi crnu pticu, crnu kokošku ili goluba, sve u zavisnosti što želi magijom postići.Zaklanu životinju odnosi obično do neke rupe, izvora ili pustoši i tu je ostavlja bez ijedne riječi.Čim se vrati nazad kući počinje sa izgovaranjem svojih čarolija a zatim naređuje džinu da učini traženo.

Da bi se neko uspješno borio protiv arapske magije i njenih čini mora biti prije svega jako pobožan i privržen vjeri.Uglavnom takve osobe osjećaju vječnu hladnoću u tijelu, čak i u pola ljeta.Ne žive dugo i vrlo su mršave bez obzira koliki apetit imale.Najgore od svega je svakodnevna opasnost od napada osvetnički džina kojoj su stalno izloženi pa ne smiju po noći nikuda izlaziti napolje niti boraviti u zadimljenim prostorijama.
Korisnički profilPošalji privatnu poruku
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 314

PostPostano: čet tra 24, 2008 5:42 am Citiraj i odgovori[Vrh]

Po mišljenju jednog od islamskih autoriteta sa područja egzorcizma Šafije "sihiri su uzlovi, amuleti, tilsumi; to je govor kojim se govori ili koji se zapiše ili se nešto spravi što utiče, bez fizičkog dodira, na tijelo opčinjenog, na njegovo srce i njegovu pamet.Istinski, realno se događa.Sihir može ubiti ili razboljeti, uzrokovati impotenciju, rastaviti muža i ženu, ubaciti mržnju i nekontrolisanu averziju ili ljubav među dvije osobe itd".Sve nabrojano čarobnjak postiže uz pomoć djelovanja džinova i šejtana koji se nazivaju hadimus-sihri, koji su glavna osnova svake čarolije.Bez njihovog uticaja ni jedna magija ne može djelovati.Njihova zadaća je da prenesu magiju u tijelo ili dušu čovjeka i time ga opsjednu izvršavajući naređenje izdiktirano u čaroliji.No, opsjednuća mogu doći i na druge načine.


Džinski napadi (zaposjedanja) najviše se događaju usljed iritiranja džina nekim nepažljivim postupkom, na primjer da neko mjesto na kojem se on nalazi polije vrelom vodom, naročito u zalazak Sunca, nagazi na njega, pomokri se i slično.Događa se i doslovno zaljubljivanje muškog ili ženskog džina u čovjeka te on uđe u njega.Jako zli džinovi u stanju su da bez ikakvog razloga zaposjednu čovjeka posebno na sahranama, u saobraćajnim nezgodama, u stanju depresije, seksa ili velike ljutnje i srdžbe.

Ona osoba koju opsjedne džin ili više njih ima teške snove, često sanja zmije, mačke, aveti, groblja, bježi u snu ili ima osjećaj propadanja. u snu škrguće zubima ili se smije.Osim ovakvih duševnih trauma prisutne su i one fizičke poput konstantne glavobolje, fizičke lijenosti, paralize tijela te raznih bolova koje je medicinski nemoguće liječiti.Potrebno je znati i razliku djelovanja ovih bića.Naime, ukoliko u čovjeka uđe šejtan on postaje poročan, lažljiv i nemaran dok od džina on pada u stanje ludila, želje za ubijanjem ili samoubistvom.U tome se jasno ogleda razlika i jačina ovih negativnih duhovnih entiteta.

U svijetu džina postoje mnoga plemena koja se bore za prevlast.Najopakijih džinovi su Irfiti koji vole spavati sa ljudskim ženama.Ako opsjednu neki dio ljudskog tijela ono se odmah oduzme.Oni uzrokuju i padavicu.

Koliko su džini osvetoljubiva bića dovoljno kazuje ispovijed šejha Abu Bakr al-Gazaira:»Imao sam stariju sestru kojoj je bilo ime Sadija.Jednog dana smo se igrali kod kuće bacajući grozdove datulau zrak uz pomoć jednog nategnutog užeta.Bio je red na Sadija da vuče uže, međutim, ono ju zanese i Sadija pade nagazivši tako na nekog džina.To je, izgleda, jako uvrijedilo džina, jer on stade od tog dana da joj se sveti tako što joj je sedmično dolazio u san dva, nekad i tri puta, a jadnica se ritala i trzala kao zaklana ovca.Na kraju bi bila poput mrtvaca.Jednom je i govorio njenim jezikom, objašnjavajući kako on to radi zbog toga što mu je ona učinila nažao tu i tu.To je prestalo tek nakon desetak godina i to njenom smrću.Džin je opet došao jedne noći, ona se ritala dok na kraju nije ispustila dušu, neka joj se Allah smiluje.Ovo sam lično doživio i svojim očima vidio.A onaj koji vidi nije poput onog koji samo čuje».

Mensur Abdul - Kerim Muhammed napisao je prije četrnaest godina knjigu "Nadnaravnosti liječenja hidžamom" (Daru Raide, Kairo 1994) gdje opisuje medicinske eksperimente i analize koje je obavio dr.Muhammed El-Husejni, magistar medicinskih nauka.On je sa svojom grupom saradnika uzimao krv od osoba koje su omađijane ili opsjednute džinovima prije i poslije obreda skidanja magije koji je nad njima vršio provjereni egzorcista.Krv iste osobe uzeta u trenu egzorcizma i a istog mjesta (uboda) dok se nije počeo egzorcizam imala je različitu krvnu grupu?! Crvena krvna zrnca te krvi ne samo da nisu odumirala nakon 12 sati nego su se i umnožavala.

Koliko su ova bića inteligentna navodi u svom djelu Ibni Tejmije (1263-1328) gdje opisuje kontakte pojedini šejhova sa džinovima.Jedan od šejhova povjerio mu je "da su džini pokazivali berrakan (nešto blistavo i sjajno) kao da je od vode i stakla na čemu bi mu prikazivali ono što je htio vidjet....".Može se pretpostaviti da je ovdje riječ o nekoj vrsti monitora ili ekrana što daje na pomisao da su nas već tada u tinaestom vijeku ova duhovna bića pretekla u naučno-tehnološkom smislu.

Najveći poznavalac arapske magije Ahmed el Buni, pisac najvrsnijeg djela o džinima i šejtanima te obreda njihovog pokoravanja, otkrio je između ostalog i rituale za prizivanje meleka (anđela) te sklapanju neraskidive veze sa njima.Od nje čarobnjak ima neprocjenjive koristi.Ukupno 41 dan čarobnjak se mora uzdržavati od konzumiranja mesa, mlijeka, jaja i drugih namirnica koje potiču od životinja.Cijeli dan posti a noću jede samo hurme i masline.Svo vrijeme ponavlja Božije ime Latif i izgovara određene kuranske molitve.Zadnje noći doći će mu melek i pokloniti crni kamen uz pomoć kojeg će redovito stupati u kontakte sa ovim dobrim duhovnim bićem.
Korisnički profilPošalji privatnu poruku
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 314

PostPostano: čet tra 24, 2008 5:44 am Citiraj i odgovori[Vrh]

Daira je arapska riječ koja znači krug.Sakupljanje daire isto je što i sakupljanje džinova u krug.Iako laiku sve ovo djeluje kao neka spritualna senasa velika je razlika pošto se u ovom fascinantnom obredu džinovi vide golim okom i ta prilika otvara fantastične mogućnosti poput liječenja bolesti, otkrivanje lopova ili budućnosti.Daira se može raditi sa fildžanom vode, na ogledalu ili porculanskoj posudi, na nokat, dlan ili vodu u kalaisanoj posudi.

Obred se obavlja u čistoj prostoriji, bez ijedne slike, okađenoj mirisom tamjana.Pored čarobnjaka obredu mora prisustvovati dječak ili djevojčica između devet i dvanaest godina po mogućnosti zelenih očiju pošto osobe takvih očiju, po vjerovanju, lako stupaju u kontakte sa duhovnim bićima.Jako podobna je i ona osoba koja je rođena na dan kada je zvijezda Večernjača bila najbliža zemlji.Dijete služi kao medij i preko njega čarobnjak komunicira sa džinskim svijetom.

Čarobnjak, pošto sjednu jedno nasuprot drugog, oko njih iscrtava krug oštricom noža sa crnom drškom.Zatim nož zabada u mjesto gdje počinje i završava kružnica i on tu ostaje sve dok obred sakupljanja daire ne završi.

Pošto izgovori nekoliko prizivanja u ogledalu se počnu prikazivati prvi džinski likovi koji po riječima upućenih najviše sliče malenim patuljcima.U jednom zapisu o dairi navodi se njihov kratki opis:»Donja usna vuče im se po tlu, a i uši su im toliko duge i klempave da se i one vuku po zemlji.Nisu skloni nikakvom razgovoru.Uglavnom, odgovaraju na postavljena pitanja ili ćutke izvršavaju naredbe koje se od njih zahtjevaju».

Preporučljivo se stalno služiti jednim načinom sakupljanja daire da bi se steklo prijateljstvo sa džinovima.Niko ko nije dovoljno upućen i spreman ne bi trebao vršiti ovakav ritual jer se ne smije u ničem pogriješiti.Često se događa da se džinovi osvete čarobnjaku.Takvi ljudi budu doživotno unakaženi.

U Bosni se često u prošlosti sakupljala daira od strane bosanskih šejhova i derviša.Najpoznatija mjesta po obavljanju ovog obreda su bila Žepče, Bihać, Fojnica, Sarajevo...I običan narod je znao za vrijeme obavljanje ovog obreda pošto bi tih dana puhali jaki vjetrovi, lomila se drveća a i rušile neke stare kuće.Ljudevit A. Ivandić navodi u svojoj knjizi kako mu je narod po Fojnici kazivao da su pojedine hodže u proljeće za vrijeme sakupljanja daire razgonili po Fojnici džinove nastojeći tako sačuvati kraj od nepogode.
Korisnički profilPošalji privatnu poruku
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 314

PostPostano: čet tra 24, 2008 5:46 am Citiraj i odgovori[Vrh]

Prema arapskoj predaji postanak crvene tojest ljubavne magije vezuje se za drevnu Atlantidu čiji je simbol bila crvena ruža.Nju su nastanjivali džini, duhovna bića izuzetne inteligencije.Poslije njenog uništenja taj nauk džinovi su prenijeli na ljude.Same ljubavne čini su mnogobrojne i mogu se raditi direktno preko džinova i šejtana posebno ženskih demona Tabije i El-Hamme.Ukoliko nije u takvom izravnom kontaktu čarobnjak ljubavnu magiju pravi na kosi dotične osobe, njenom vešu ili čak kamenu.Osim na jabuku, slatko jelo, krv, konjsku strunu, krilo slijepog miša u današnje vrijeme sihir se nabacuje i na mobitel, nakit, parfeme, ulje za kosu i slično.

Od ovakve nabace žrtva čini osjeća veliku emotivnu i spolnu želju ka osobi koja je pravila ili naručila magiju.Zanimljivo je i stanje u kojem se ona nalazi, naime, začarana osoba osjeća miris tijela osobe koja ju je omađijala u krugu od tri hiljade metara.Izgara od čežnje i želje idealizirajući tu osobu do pretjerivanja.Sve ove ljubavne magije prenose i izazivaju Aridi - džinovi slabije moći koji obično zaposjedaju tijela svojih žrtava.

Ljubavne čini su vrlo opasne jer se znaju okrenuti protiv naručioca i umjesto velike ljubavi izazvati averziju i hladnoću stvorivši sasvim suprotan efekat od željenog.Obično se ukrade nekoliko končića iz odjeće voljene osobe, puhne u njih, i zaveže u čvorove koji se nose na desnoj strani tijela ili zaturaju na neko skriveno mjesto.Vrlo česte su čini koje se podmeću u vodu ili hranu a još močnije se rade na nečisti, posebno menstrualnoj krvi koja se muškarcu stavlja u hranu, piće ili miris.

U želji da natjeraju određenu osobu da im dođe, obično noću, žene uz određene riječi pale na vatri njene osobne stvari poput fotografije ili odjeće.Dakako, među najače ljubavne čini spadaju one u kojima se koristi svojevrsni Pečat zla.Njega čarobnjak nakadi nad pustinjskom biljkom zanimljivog naziva «nokti džina» te ga baci u vjetar izgovorivši azimet dovu ili prizivajuću molitvu.Ova čarolija ima moć da dovuče željenu osobu ma gdje se ona nalazila na zemaljskoj kugli.

Koliko u službi privlačenja i opsjedanja arapska ljubavna magija poznaje brojna vračanja kojima se izaziva mržnja među mladim bračnim parom, neplodnost i impotencija.Čini se ne bacaju samo na muškarca već i ženu pa se kod njih izaziva dugotrajna i obilna menstruacija, nadutost stomaka i spolnog organa i slično.Arapski iscjlitelji impotenciju tretiraju iz više uglova te je kategorišu u pet vrsta.

Prva i druga vrsta imaju direktnu povezanost sa djelovanjem džina Arida i magije a manifestuje se preranom ejakulacijom i mlohavošću samog uda.Po njihovom mišljenju riječ je o takozvanoj "krađi" sperme, naime, čarobnjak može spermu drugog muškarca mađijanjem prenijeti sebi i na taj način učiniti sebe jako potentnim.Ako je nemoćnom muškarcu magija rađena na donjem vešu, koji se potapa u vodu i nad njim baje, onda se gubi želja za seksom i omađijani muškarac je ne osjeća po sedmicu ili više dana.Zadnja tojest peta kategorija impotencije kod arapskih iscjelitelja karakteriše se psihičkom blokadom te se preporučuje pijenje čaja od kamilice dve mjeseca ujutro i navečer, zaslađen medom.Dobro je da se i njim inhalira sedam dana.
Korisnički profilPošalji privatnu poruku
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 314

PostPostano: čet tra 24, 2008 5:48 am Citiraj i odgovori[Vrh]

Arapi za ovaj pojam upotrebljavaju riječ "ayn" ili oko a često i «nazar» tojest pogled.Vjerovanje da se pogledom može ureći svaka pojava na ovom svijetu duboko je ukorjenjena u islamsku tradiciju pošto je i sam Muhamed rekao: "Urok čovjeka ukopava u grob a devu u lonac".Uroku su posebno podložna djeca, mlade djevojke ali i stoka.Jedan od simptoma uroka kod djeteta jeste žestoki plač djeteta koje nije ni bolesno ni gladno.Da ga unaprijed zaštite od tog zla majke mu kače plave perle na prsa ili bijele školjke izvađene iz mora vješaju mu oko vrata te ga zovu nekim ružnim imenom.

Prema tradiciji arapskog naroda ureći mogu ljudi ali i džinovi.Od takvog ureknuća na licu čovjeka pokaže se tamna ili žuta flekica.Najviše urokljivim se smatra plavo oko, posebno plavkasto-zelene oči na koje najviše napadaju džini, a iza kojeg odmah dolazi ono crno.Iako najviše podložno uroku malo dijete je i najotpornije na njega pošto prema islamskom vjerovanju meleci (anđeli) štite dijete do puberteta zbog njegove bezgrešnosti.

U arapskoj magiji postoji ritual sa kojim se u potpunosti može anulirati moć nečijeg zlog pogleda.Kada se sumnja da je neko takvih, griješnih očiju uzima se kokošije jaje sneseno taj dan i na njemu napiše arapskim slovima salavat na Muhameda.To se jaje baci u vatru i istog trena kada ono pukne zle oči izgubit će doživotno moć uricanja.Pošto je ova metoda vrlo oštra i ne bez posljedica za urokljivca predlaže se i druga, blaža varijanta.Sa tim jajetom se udari po čelu urečene osobe a kora jajeta zamota u bijelu krpu i ostavi u šupljini stijene i presušeni bunar.

Sam urok može skinuti i osoba koja ga je stvorila, dakle, urokljivac.On se skida tako da čovjeku koji je nekog urekao donesu posudu sa vodom i postave je odignutu od zemlje.Urokljivac stavi šake u vodu i opere ih ali tako da sva ta voda ostane u posudi.Nakon toga sa malo vode opere lice.Lijevom rukom potom uzme malo vode te opere desnu do lakta.Desnom rukom zatim opere lijevu ruku.Iza toga urokljivac desnom rukom pere lijevo stopalo, a lijevom rukom desno.Sva ta voda kojom se opere treba da ostane u posudi koja se, pak, nikako ne spušta na zemlju.Vodu treba politi po glavi urečena čovjeka otpozadi, dok je on u takvom stanju da ne zna za sebe.Posuda se nakon toga prevrne na zemlji iza njega.Time se svo nanešeno zlo skinulo.

Arapkinje su sklone pored pravilnog izgovora molitvi okretati naopako njihov izgovor kako bi uništile djelovanje uroka na djetetu.Uhvati dječiju glavu rukama pa govori: «Kuleuzubirabi feleki min šeri mahalaka, ve min šeri mahalaka, gasikin, gasikin,gasikin», lizne dijete jezikom sa desnog kraja čela ka sredini, hukne i pljune.Isto to ponovi i od lijeve strane ka sredini, zatim od nosa ka sredini čela i sa gornje strane ka sredini čela.

Jako je raširena praksa gašenja ugljevlja koja zapravo i potiče sa arapskog podneblja a na Balkan su je donijeli Turci pod nazivom «kjomur sundurmek».Žena držeći u lijevoj ruci posudu sa vodom, desnom rukom uzima mašice i njima sa ognjišta uzima jedan živi ugljen, pronoseći ga triu puta u smjeru kazaljke na satu oko posude.Zatim puhne u vodu i baci ugljen u nju izgovarajući prvu kuransku molitvu.Ako voda jako zacvrči djete je udario jak zli pogled no bude li on tih urok je slab.To sve ponovi tri puta a onda zagašenom vodom napije dijete.Odmah iza toga pokvasi tri prsta u nju i njime pređe preko djetetovog čela i poprska ga.Ostatak vode obavezno prolije van uz tiho šaputanje: «Bacih bolesniku bolest».


Čudesni nikap

Ukoliko se dijete rodi sa posteljicom (nikap) onda se ona obavezno potopi u litar slane vode i u njoj opere.Nakon deset minuta izvadi se i pažljivo opere i u čistoj vodi.Pošto se polako izvadi stavi se u kalup od stipse i onda kvasi njome.Iza toga se postavi na najlon i špendlom zategne.Nakon nekoliko sati, pošto se osuši, nikap je spreman za magijsku primjenu.Na njoj se ispisuje zapis tojest posebni dijelovi iz Kurana u satu Sunca ili devetnaest dana nakon što ono uđe u znak Ovna, najčešće ajet (dio) molitve Jusuf:68, koji će dijete čitav život čuvati od uroka, zla i puščana zrna.
Korisnički profilPošalji privatnu poruku
Gothic



Pridružen/a: 15. 12. 2008.
Postovi: 13
Lokacija: Gothland

PostPostano: čet sij 01, 2009 8:20 pm Citiraj i odgovori[Vrh]

Legba je napisao/la:

U arapskoj magiji postoji ritual sa kojim se u potpunosti može anulirati moć nečijeg zlog pogleda.Kada se sumnja da je neko takvih, griješnih očiju uzima se kokošije jaje sneseno taj dan i na njemu napiše arapskim slovima salavat na Muhameda.To se jaje baci u vatru i istog trena kada ono pukne zle oči izgubit će doživotno moć uricanja.Pošto je ova metoda vrlo oštra i ne bez posljedica za urokljivca predlaže se i druga, blaža varijanta.Sa tim jajetom se udari po čelu urečene osobe a kora jajeta zamota u bijelu krpu i ostavi u šupljini stijene i presušeni bunar.



A kakve su to posljedice?

_________________
Gothic is beautiful...
Image
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mailYIM
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 314

PostPostano: sri sij 14, 2009 8:46 am Citiraj i odgovori[Vrh]

Jedan od poznatijih autoriteta u svijetu arapske magije svakako je bio šeih Ahmad Ad Dairobi iza kojeg su ostali deseci tekstova o načinu prizivanja i pokoravanja džinova.Prema njegovom pisanju takav obred mogu da upriliče samo oni koji imaju iza sebe dovoljno znanja i hrabrosti kako bi se znali nositi sa prizvanom snagom.Tradicionalno, taj ritual se vrši u ponoć, u praznoj sobi uz miris odgovarajućeg tamjana.Prizivač mora biti sam i skoncentrisan na cijeli obred.Nakon potrebnih priprema on bi počeo sa ponavljanjem sure Džin ukupno sto puta.Kada završi sa ponavljanjem ove molitve tada ponavlja sljedeći ajet iz sure Jasin toliko puta dok se džin ne pojavi:



Wa nufikho ribe shuuri faidzaa Hum minal ajdaatsi ilaa robbihim yansiluun. Qooluu yaa wailanaa mam ba'atsanaa mim marqodinaa, haadzaa maa wa'adar rohmaanu wa shodaqol mursaluun. Ing kaanat illaa shoihataw waahidatan faidzaa Hum jamii'ul ladainaa muhdhoruun."

"Wa laqod 'alimatil jinaatu innahum lamuhdhoruun."

"Haadzihi jahannamul latii kuntum tuu'aduun."

"Ishlauhal yauma bimaa kuntum takfuruun."



Samo pokazivanje džina ne mora uvijek da bude materijalno već ono može da se manifestira kao šum u tami ili čak u mislima prizivača.Dakako, događaju se i svakakve senzacije, ponekad i vrlo stravične, pa prizivač ispred sebe iznenada ugleda crnu mačku, psa ili kokoš, zmiju, tamnu siluetu ili ogromnog diva.Samim prizivanjem se ne može izvući neka korist od džina dok se ne dogovori protuusluga čije se nepoštivanje skupo plaća.Ukoliko je prizivač labilna osoba i uplaši se navedenih senzacija riskira da psihički oboli ili da mu se oduzme neki dio tijela.
Korisnički profilPošalji privatnu poruku
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 314

PostPostano: sri sij 14, 2009 8:47 am Citiraj i odgovori[Vrh]

Riječ huddam ili khodam dolazi iz arapskog jezika i opisuje nevidljivo biće koje je Bog stvorio da služi čovjeku.Na Javi se za huddama vjeruje da nije niti džin niti melek (anđeo) ali bi njegova definicija ipak najbliže odgovarala ulozi anđela čuvara.

Huddam ili khodam se pojavljuje pred ljudskim očima u obliku čovjeka lijepog lica obučenog u bijelu odjeću.Po svojoj prirodi je pasivan i nema seksualnih pretenzija, za razliku od džinova.

Kada ga neki praktičar zadobije khodam ga uvijek slijedi.U tajnim naukama posebno se spominje Khodam Asmak, vrlo jak energetski melek koji je voljan služiti čovjeka.Međutim, počne li on kršiti vjerska pravila – činiti preljub, odavati se alkoholu i slično veza prestaje na štetu čovjeka.

Od fantastičnih mogućnosti koje huddam može omogućiti svom vlasniku ovo su samo neke:



-moć stjecanja raznih informacija

-otkrivanje skrivenih blaga ili lokacija

-telepatija i vidovitost

-zaštita i djelovanje protiv neprijatelja...



U svakom od 99 Lijepih Božiji Imena ima po jedan khodam, tako se u imenu Al Kuddus on zove Anyail, u imenu Al Bari zove se Salsail, u imenu Al Adil khodam se naziva Hamyail i tako dalje.
Korisnički profilPošalji privatnu poruku
Stumemneref
Gost





PostPostano: pon tra 27, 2009 6:53 am Citiraj i odgovori[Vrh]

Îň âŕřĺé ëţáâč ó ěĺí˙ ňîëüęî ďđűůč íŕ íîńó...
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 314

PostPostano: čet lip 04, 2009 3:05 pm Citiraj i odgovori[Vrh]

Kada je neko svezan pa ne može da spolno opći sa svojom ženom, ovo proučiti 101 puta i tu vodu piti 3 dana, na 1 litar ili 2 litra vode uči se i u slučaju:

BISMILLAHIR-RAHMANIR-RAHIM
Inna fetahna leke fethan mubina ve futi-hati-semma-u fe kjanet ebvaba, fakiluu kulle firkin ke-ttavdil azim.

Ako je i žena svezana pa ne može spolno općiti, ne želi svog čovjeka , isto tako uradi na vodu i nek pije 3 dana.
Korisnički profilPošalji privatnu poruku
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 314

PostPostano: čet lip 04, 2009 3:06 pm Citiraj i odgovori[Vrh]

Ova se dova/molitva uči po devet puta iza akšama/zalaska Sunca i iza sabaha/zora devet dana, uz njenu pomoć sa čovjeka će spasti sve vrste teških sihira i vratit će se nazad onom ko ih je poslao.
BISMILLAHIR-RAHMANIR-RAHIM

EUZU BI VEDZHI-LLAHIL AZIM ELLEZI LEJSE LEHU SEJ'UN AZIMUN VE BI KELIMATI-LLAHI-T-TAMMATI-LLETI LA JUDZAVIRUHUNNE BERRUN VE LA FADZI-RUN VE BI ESMA-ILLAHIL HUSNA MA ALIMTUMINHA VE MA LEM E-ALEMU MIN SERRI MA HALEKA VE ZE-RE-EVEBERE-E.
Korisnički profilPošalji privatnu poruku
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 314

PostPostano: čet lip 04, 2009 3:07 pm Citiraj i odgovori[Vrh]

Osjećate se kao otirač?Čini vam se da izgledate kao vještica?Kako to popraviti?Za neke osobe rješenje je susuk, drevna umjetnost usađivanja stranih objekata pod kožu kako bi osoba postala atraktivna i privlačna.Stvarnost ili iluzija?




Susuk ili "čarobna igla" prema vjerovanju štiti svog nosioca od manjih bolesti i ozljeda, ali prema vjerovanju njegove su moći daleko veće od toga - on može utjecati na čovjekovu sudbinu.Tim se zahvatom bave bomoh ili vjerski iscjelitelji koristeći metode stare više vijekova.Susuk utjelovljuje magičnu ideju poboljšanja čovjekovih kvaliteta ako se implantira u čelo, bradu ili stražnjicu.Onima koji žele pojačati svoje seksualne sposobnosti susuk se stavlja u dojke ili čak genitalije.

Među predmetima koji posjeduju blagotvorne karakteristike su zlatne igle, čestice dijamanta, srebro te organski sastojci poput voća, betel lišća, kurkume ili bibera.Na primjer, susuk berlian (dijamantski implantant) svom nosiocu će pomoći na poslovnom polju, gradeći mu bolju karijeru; susuk emas ili zlatni implantant povećat će fizičku privlačnost dok biljni implantant susuk ayat ima ulogu amuleta koji odbija svaku negativnost.

Možda najtraženiji od svih je ibn segala susuk ili kako se to voli reći "majka svih susuka" čija je namjena da utječe na ljepotu i atraktivnost.Suhaili je kod Awanga ugradila upravo ovaj susuk, za njega ima puno riječi hvale ali i malu pritužbu:

-Otkad imam ovaj susuk postala sam doslovno neodoljiva.Sada u kuću mojih roditelja dolaze mnogi muškarci da traže moju ruku.Plašim se da ne bi imala kasnije problema zbog toga.Awana me je upozorio da se ne umivam tri dana niti da jedem bilo što od bambusa.Takođe mi je rekao da 40 narednih dana ne smijem prolaziti ispod stepenica.



Sam ritual ugradnje susuka je vrlo zanimljiv, počinje sa cvjetnom kupkom kako bi se osoba oslobodila loše karme.Bomoh uputi pacijenta da izgovara određeni kuranski ajet dok prelazi njenim licem u smjeru kazaljke na satu sa jednom crvenom ružom.To čini sve dok latice ne otpadnu.Tada bomoh objavi da su dijamanti ugrađeni.U početku osoba osjeti blaži svrabež uz osjećaj da joj se nešto kreće po čelu.



Awang Yahya Mohammed, jedan od bomoha, upozorava da se dijamantski i zlatni susuk moraju ukloniti iz tijela prije čovjekove smrti jer bi ga u protivnom zadesila strašna patnja i agonija.Sa tom tvrdnjom se ne slaže Mas, jedna od poznatijih bomoha, objašnjavajući kako njen susuk iziđe sam iz tijela mjesec dana prije čovjekove smrti.



O svom znanju Awang skromno govori:

-U ovu vještinu upućen sam kao tridesetogodišnjak.Nasljedio sma je od svog oca, poznatog bomoha u Puhangu.Moji su klijenti iz svih društvenih slojeva, ima čak i stranaca.



Uz ugradnju susuka postoje mnoga vjerovanja i pravila, može se čak reći tabui, tako ukoliko se ugradi susuk za posao ne bi se trebalo nekoliko dana jesti piletina niti prolaziti ispod stepeništa.Takav pravila uglavnom stvaraju bomohi upozoravajući da u protivnom čarolija neće djelovati ili će izići van, ispasti iz tijela.Mas je malo drugačijeg mišljenja i svakako za strožija pravila.Tako, po njenim riječima, u toku od 44 dana od ugradnje susuka ne smije se jesti piletina, ukoliko se to pravilo ne ispoštuje susuk neće pokazati djelotvornost.



Glavna Islamska tijela oštro osuđuju upotrebu susuka budući da se to kosi sa jasnim vjerskim stavom da samo Allah ima moć da promjeni sudbinu.Svako ko se koristi ovim obredom smatra se praktikantom crne magije, koja je haram , te se smatra otpadnikom od vjere.
Korisnički profilPošalji privatnu poruku
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 314

PostPostano: pet lip 26, 2009 5:41 am Citiraj i odgovori[Vrh]

Jedan recept iz arapske ljubavne magije počinje ovako: „Napiši na komadu lepinje od ječma ovaj zapis i daj ga crnom psu da pojede.Voljeni će biti ko lud od ljubavi za tobom“.



Ispisivanjem određenih magijski riječi ili simbola na komadićima ječmenog kruha te davanju psu, obavezno crne boje, očito predstavlja ponudu samom džinu kako bi ovaj ispunio određenu želju sihirbaza.Sam sihir je vrlo jak i kao što se vidi iz priloženog radi se na daljinu, bez fizičkog kontakta sa žrtvom.



Većina magijskih obreda, posebno onih ljubavnih, bazira se na ponavljanju imena džinova koji čine samu osnovicu svakog uspješnog djelovanja nekog sihirbaza.Uspije li prizvati i pokrenuti jednog ili čak više džinova sihirbaz je uspio u svom ritualu.Prizvani džinovi velikom brzinom pronalaze željenu osobu i napadaju je ukoliko nije zaštićena.Obično, napadi se najviše dešavaju noću dok je osoba u stanju spavanja.



Nezaobilazni rekvizit arapske ljubavne magije svakako je tamjan.Dok izgovara razne azimete ili prizivanja sihirbaz pali tamjan koji očito stimuliše džine da se povinuju čarobnjakovim željama.Ponekad se uz tamjan dodaju zrna bibera kao podloga vatri na kojoj se pale zapisi ispisani starim magijskim pismom.

Ovakvi i slični rituali čine arapasku magiju najpraktičnijom i najdjelotvornijom pošto je ona oslobođena zastarijelih rituala.Djeluje na daljinu, bez fizičkog kontakta sa žrtvom.Upravo zbog takve praktičnosti arapska magija u današnjem vremenu doživljava svoju renesansu.



Osim što može djelovati na tuđe osjećaje arapski čarobnjak sposoban je i zaštititi nekog od svakog magijskog utjecaja.To čini opet određenim azimetima čija je namjera da angažira određenu skupinu duhovnih bića kao neku vrstu čuvara te osobe.U zamjenu za takvu uslugu čarobnjak duhovnim silama ponudi slobodu.Time ih oslobodi dominacije neke stare zakletve ili određenog vladara.
Korisnički profilPošalji privatnu poruku
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 314

PostPostano: pon srp 20, 2009 9:33 am Citiraj i odgovori[Vrh]

Stara Perzija, Mesopotamija i Egipat su bez svake sumnje drevne kolijevke magije i svega okultnog.Iz ovih magijskih izvorišta razvila se astrologija, numerologija, spirtizam i sve ono što danas čini okultnu kartu tajnih misterija i čarobnjaštva.I same riječi "mag" i "magija " potječu iz Persije ili današnjeg Irana.





Džini kao najopasniji demoni svijeta zapravo su oni isti zli duhovi moćnog Babilona i Egipta kojima je Islam oslabio moć i ograničio djelovanje.U tome su znatno pripomogli i arapski čarobnjaci tako što su ih „vezali“ magičnim simbolima, vefkovima i azimetima.Svi oni su u arapskim magijskim udžbenicima navedeni, njihova imena, karakteristike te načini na koje djeluju ali i čemu služe.

Ipak, bez obzira na to, do njih se ne dolazi na lak način.Džini traže određene procedure da bi se odazvali čarobnjakovom pozivu a u to su uključeni ispostništvo i vegeterijanski način ishrane.Naravno, tu je riječ o dozivanju džina mudraca, jakih energetskih bića koji ne tolerišu aljkavost i aroganciju.Upravo preko komunikacije sa takvim bićima arapski čarobnjaci su dolazili do velikih magijski tajni.

Za one druge sihirbaze koji ne streme ka velikim duhovnim ciljevima i tajnama dolazak do džina puno je jednostavniji.Pošto je svaka magijska rabota u suštini trgovina čarobnjak džinske usluge poput izazivanja bolesti, mržnje ili ljubavi kod određene osobe naplaćuju prinošenjem određene žrtve, obično crnih životinja, bludnim radnjama ili bogohuljenjem.



Koliko je arapska magija nabijena moćnom magijskom snagom najbolje pokazuju recepti koje ona nudi.Prelistavajući neki od starih grimoara stječe se dojam da ova magija zadire u skoro sva životna područja.Među sadržajem uočava se priličan broj uputa kako detektirati i otkriti sihire, džina ili urok na bolesniku, izlječiti ga i poništiti magijsko djelovanje.Ono što se ne može susresti u drugim magijskim učenjima, posebno europskim, jesu recepti u kojima se opisuje kako određeno duhovno biće ili više njih obavezati da čuvaju neku osobu kojoj prijeti opasnost od tuđeg mađijanja.Čim joj neka vračara ili čarobnjak započnu sa čaranjem duhovna ih bića napadnu ili im pomrse svaku zlu namjeru.



Posebno su detaljno opisane mnogobrojne ljubavne čarolije, u njima se opisuje kako izazvati kod željene osobe ljubavno interesovanje ili je natjerati da sama dođe.I ovdje se potvrđuje da je riječ o jedinstvenoj magiji pošto je takav magijski rad na daljinu, bez ikakvih kontakata sa osobom.Osim ličnih podataka, ime i prezime te imena roditelja, čarobnjaku nije potrebno ništa drugo.Magijom se muškarac spolno „veže“ kako bi bio supruzi vjeran ili čak oglupljuje da ne čuje i ne vidi ništa.Raznim sihirima se zaustavljaju i druge ljudske namjere poput ženidbe, udaje, pobjede na sudu, napretka u poslu i slično.

Posebeno su podvučeni recepti uz čiju pomoć ostavljena žena može vratiti nazad svoga muža.Nakon što ispiše određene simbole i riječi na papir, spali ga i taj prah pomješa sa maskarom.Njom maže oči onda kada ima priliku da prošeta ispred bivšeg muža.

Iz ljubavnih sihira nisu izuzeti ni muškarci pa im tako oni nude savjete kako ženu učiniti vjernom i pokornom, kako oženiti određenu djevojku unatoč protivljenju njene familije itd.
Korisnički profilPošalji privatnu poruku
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 314

PostPostano: sri srp 29, 2009 2:14 pm Citiraj i odgovori[Vrh]

Ovo je jedan od najpoznatijih tilsuma za ljubav, piše se na komadu čistog papira u satu Venere, obavezno uz miris tamjana.Kada se ispiše nosi se stalno uza se kako bi se uz pomoć njega privukla ljubav ili željene osoba.

ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح ودود بدوح اللهم يا بدوح بحق آدم ونوح وبحق سبوح قدوس رب الملك والروح، وبحق القلم واللوح والعلم المشروح، وبحق النبي الممدوح صاحب النصر والفتوح و بحق العرش و الكرسي و ما خط في اللوح إنحلت العقد وسكنت الروح من محبة (vaše ime) في قلب(ime željene osobe) عسى الله ان يجعل بينكم وبين الذين عاديتم منهم مودة والله قدير والله غفور رحيم
Korisnički profilPošalji privatnu poruku
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 314

PostPostano: ned kol 09, 2009 6:03 am Citiraj i odgovori[Vrh]

U arapskom svijetu Maroko, Pakistan i Egipat važe kao zemlje sa izraženim vjerovanjem u okultno.U tom magičnom trouglu naročito se izdvaja Maroko.Javna je tajna da je marokanska magija posebno na cijeni kojom bez ikakve sumnje vladaju mnogobrojni šejhovi.Neki od njih prigrlili su blagodeti suvremenog vremena te vode svoje sajtove na čijim stranicama nude čarobnu pomoć, savjete ali otkrivaju i neke od recepata najtraženije ljubavne magije.Po principu da je u ljubavi i ratu sve dozvoljeno šarolike ljubavne recepture, čija je osnova zaklinjanje džinskih prvaka i njihovih slugu, objašnjavaju kako i na koji način doći do željenog bića, očuvati brak ili vezu, vratiti bjegunca ili supružnika nazad kuči.

Pojedini tekstovi opisuju čudesne rituale poput onog kada sihirbaz na dva kokošija jajeta iscrtava znakove tilsuma i svojevrsne ljubavne zakletve.Dalje u tekstu se pojašnjava da se ispisana jaja polože na zemlju udaljeni pedalj jedno od drugog i nad njima ponavlja zakletva čiji je sadržaj kombinacija određenih kuranskih ajeta i magijskog bajanja, sve dok se jaja sama od sebe ne spoje?!.



Svaki vefk, tilsum, kuranski ajet ili zakletva imaju jednog ili više duhovnih slugu čija se pomoć priziva u ritualima.Time se jasno daje na znanje da moć vradžbine ne počiva u čarobnjakovim rukama nego u bićima duhovnog svijeta.Uspješna komunikacija sa njima znak je djelotvorne diplomatije.

U slučaju da žena ili dijete pobjegnu od kuće marokanskom šejhu trebaju dvije stvari da ih vrati nazad – ime te osobe te njene majke i neki osobni predmet, nešto što joj pripada,.Na čistom papiru šejh će potom iscrtati krug unutar kojeg piše ime bjegunca a onda stavlja donešeni predmet i dodaje na njega dvije igle.Istog trena započinje sa ponavljanjem određenog zaklinjanja čije će izgovaranje rezultirati napadom džina na bjegunca i njegov prisiljavanje na povratak.



Marokanski šejh kada želi postići dobro onda na bakrenoj pločici piše tilsume, no, poželi li činiti zlo koristi isključivo olovo.Prateći određene nepovoljne sate on pali tamjan neugodnog mirisa i piše magične simbole.Oni se često u ljubavnoj magiji ispisuju i na staklu; čim se napiše staklo se stavi na tihu vatru a šejh odmah počne sa izgovaranjem zakletvi kako bi staklo puklo od toplote dok se ono izgovara.



Čarobnjak iskorištava i moć prirode oko sebe, svoju magiju šalje u zrak, vodu, zvijezde, sunce....Ljubavni zapisi se često ispisuju u sam zalazak sunca, kada čarobnjak cijelo vrijeme pazi da mu bude okrenut.Na kraju zapis se zapali u kadionici za tamjan.Ovakve čini su uzuzetno jake i pokazuju u vrlo kratkom vremenu svoj rezultat.Jedna od takvih brzi magija jeste i ona za dovođenje željene osobe.Neophodan sastojak takvog mađijanja pramen je kose voljene osobe.Kosa se pomješa sa zrnima tamjana i zapali a čarobnjak ponavlja točno određen broj puta azimu za dovođenje..Na kraju se upozorava da će željena osoba svakako doći no ako zakasni to je zbog dužine puta.Ovakve magije na daljinu karakteristične su za arapsku magiju i demonstriraju njenu čudesnu moć.
Korisnički profilPošalji privatnu poruku
dino
Gost





PostPostano: sri kol 12, 2009 10:09 pm Citiraj i odgovori[Vrh]

Ako je neka djevojka usidjelica,ili inace djevojka ili momak,da nema srece neka uči ove ajete devet dana po 101 put,najbolje je učiti nocu,ovo vazi i za udovicu ili raspustenicu.




BISMILLAHIR-RAHMANIR-RAHIM

Inna fatahna leke fethan mubina ve futi-hati-semma-u fe kjanet ebvaba,fakiluu kulle firkin ke-ttavdil azim.



Sada me zanima sta sa ovom dovom ne prezivam dzinove na sebe?

Gdje mogu nabaviti zapise:POSLOVNI ZAPIS,ZASTITA OD SVAKOG ZLA,TILSUM ZA CEZNJU,LJUBAVNI SIHIR.
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 314

PostPostano: čet kol 13, 2009 5:30 am Citiraj i odgovori[Vrh]

Ma kakvi, postoje posebne dove a i zaklinjanja u kojima se navode džinska imena, gdje ovdje vidiš neko džinsko ime?
Što se tiče zapisa pogledaj na blogu - arapskamagija.blogger.ba
Korisnički profilPošalji privatnu poruku
Prethodni postovi:      
Započni novu temu Odgovori na temu   


 Forum(o)Bir:   



Sljedeća tema
Prethodna tema
Ne možeš otvarati nove teme.
Možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš glasovati u anketama.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group :: FI Theme :: Vremenska zona: GMT + 01:00.
HR (Cro) by Ančica Sečan
 
 

rank image | free forum