FI Black 3D Blue
 
 
 FAQ  •  Pretražnik  •  Članstvo  •  Korisničke grupe   •  Registracija  •  Profil  •  Privatne poruke  •  Login
 
 
NEWS:
 ARAPSKA MAGIJA Sljedeća tema
Prethodna tema
Započni novu temuOdgovori na temu
Autor/ica Poruka
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 335

PostPostano: sri pro 05, 2007 8:15 pm Citiraj i odgovori[Vrh]

Arapska crna magija ima nekoliko dodirnih tačaka sa vudu magijom, u sličnostima sa nekim čaranjima na daljinu.Tako u slučaju kada sihirbaz želi ozljediti ili čak ubiti nekog čovjeka uzima list papira i crta figuru osobe koju želi da rani te piše njeno ime pored figure ili na njoj.On, zatim, naopako zakuca papir na vrata ili zid i počinje da izgovara nad njim neke ajete iz Kurana.Pošto završi učenje, uzima gvozdenu iglu i usija je u vatri pa njom bode papir vodeći računa da se rupica koju je probušio iglom nalazi na grudima figure.U isto vrijeme on govori: "Probodi njegovo tijelo isto kao što ova igla probija papir i uzmi mu san".Odmah zatim, osoba predstavljena na papiru počinje da osjeća probode u tijelu i nalazi se u agoniji sve dok je igla zabodena u papir.Čim se igla izvuče, čovjek osjeti olakšanje, ali ako se ona ostavi zabodena, on umire.

Slično čaranje sreće se i u Bosni, ali sa fotografijom određene osobe, čije se oči probadaju sa dva eksera i zakucavaju za glogovo drvo.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPosjeti Web stranice
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 335

PostPostano: sri pro 05, 2007 8:17 pm Citiraj i odgovori[Vrh]

Pored ciganske magije, koja u sebi sadrzi vise uticaja ne samo muslimanski, katolicki i pravoslavnih vec i drugi, te vudu magije cija je snaga sirova i jako mocna arapska magija spada u domen iste snage.Sve tri magije su izrazito opasne i njihova se energija tesko kontrolise.Zanimljiv je podatak da osobe koje se bave iscjelivanjem tojest otklonjanjem arapske magije ne zive dugo jer upravo takvih duhovni iscjelitelj postaju meta zlih sila protiv koji su se i borili.Hodza-egzorcist vjecito je na udaru dzinskih plemena koji su bez obzira na svoje medjuplemenske podjele i ratove uvijek slozni kada je u pitanju osveta.

Dzini se pred ljudskim ocima najcesce pojavljuju u liku covjeka, ali nisu rijetka pojavljivanja ni u obliku ptice, zmije, skorpije, psa, krave, ovce...Nekad, pak, dzini se pojavljuju i u liku odredjenih, poznatih nam, pa cak i vrlo bliskih osoba.Dzini su stvoreni od bezdimne vatre, na hiljade godina prije stvaranja prvog covjeka.Medju njima kao i medju ljudima ima dobri i losi, ima ih vjernika svih vjera koje postoje na ovom svijetu ali i nevjernika, ateista.Neki su dzini nastanjeni po rusevinama, starim napustenim kucama, kraterima, spiljama, kanjonima, grobljima, mjestima gdje stalno ima krvi, kostiju, mokrace, zivotinjskog izmeta a zatim i na stijenama, gudurama, kamenju, u rijekama i morima - ukratko rijetka su mjesta gdje ih nema.
Vrsta dzina koji nosi ime karin ima zadatak da skrene svakog covjeka sa pravog puta.Karini u ljudsko srce ubacuju mrznju, pohlepu, zavist, strah....U knjizi Sumusul-anvar u cjelosti su opisani nacini pokoravanja dzina u svrhu zla, njihova imena, kao i za sta sluze, koji od njih mogu covjeka uciniti nevidljivim, koji ga mogu prenijeti i na najudaljenija mjesta na zemaljskoj kugli za tili cas, koji mogu prenositi i otkrivati tudje misli, koji znaju jezike ptica i drugih zivotinja...Za svaku od ovih grupa dzina postoji odredjeno ime.Kada se zeli uciniti zlo, onda se to ime ponavlja u toku dana tokom izvjesnog perioda onoliko puta koliko je to potrebno da bi se zadovoljio i dzin i osoba koja je narucila nanosenje zla.Sami sihiri (carolije) se rade na mnoge nacine.Da bi ih uspjesno izvrsio sihirbaz ili carobnjak mora imati posebnu prostoriju, jako zamracenu, u kojoj obicno pali tamjan.Ako zeli praviti crnu magiju onda pali tamjan koji ima jak i ruzan miris dok za ljubavnu magiju obavezno pali tamjan ugodnog mirisa.Tada pocinje sa izgovaranjem prizivanja i zakletvi odredjenim dzinima obicno ih velicajuci pri tom.Sihirbaz mora biti prljav u staroj odjeci a najidealniji je da ritual obavlja odmah nakon seksualnog odnosa.Posto izgovori sve potrebne zakletve pred njegovim ocima pojavi se dzin u liku psa ili lisice ili u nekom drugom obliku.To je znak da treba izgovoriti svoju zelju.Nekad se dogodi da mu se niko ne pojavi vec samo cuje glas u tami dok nekad nema nikakve ocite manifestacije prizivanje vec mu osjecaj govori da je prizvao dzinsku snagu.Tad odmah pocije sa vracanjem nad licnim stvarima osobe na koju usmjeruje magiju diktirajuci naredbe dzinovima.
Zavisno od jacine magije arapski carobnjak prinosi zlim demonima zrtvu u obliku ptice, kokoske ili neku drugu zivotinju ali obavezno crne boje.Zaklanu zivotinju baca u neku rupu u zemlju ili neko drugo magicno mjesto.Cim se vrati kuci izvodi vracanja.Ipak, najpoznatije caranje jest ono sa izrazenim bogohuljenjem.Sihirbaz nosi Kuran ili kruh u wc i staje na njega.Potom izadje iz klozeta i naredjuje dzinovima na koga trebaju ici.Ostalo je zapisano kako je demonima ovo vracanje najdraze i na desetine njih se zure da sto prije ispune carobnjakove zelje.Sihiri su i odredjeni tekstovi, tilisumi i vezivanje cvorova cime se na srcima i tijelima stvara tegoba pa covjek oboljeva ili umire ili se rastaje od zene.Carobnjak kad zeli nekom poslati zlo postize to i na ove nacine-cita pojedina poglavlja Kurana naopacke, uzme sliku ili dio zrtvine odjece pa nosi i ukopa na groblju, uzme sapun kojim je okupan mrtvac, nokte mrtvaca pa tim omadjija neku osobu...Sve ovo predstavlja nacine pokoravanja dzina koji zatim napadaju osobu na koju je magija ustremljena.Njihovi napadi su strahoviti i po brzini i po snazi.Najcesce posljedice su padavica, oduzetost pojedinih dijelova tijela (nekad i cijelog), ruzni snovi, nocne more, halucinacije....
Osim djelovanjem putem magije dzini ljude napadaju i ukoliko se na njih "nagazi".Kada su dzini ugrozeni tojest kada se tako osjecaju oni prelaze u napad i to se naziva dzinski udar.Ugrozenost dzina nastupa onda kada se na njih baci prljava ili vrela voda pogotvo u zalazak Sunca, ako ih nagazimo, ako se na njih izvrsi nuzda, ako udjemo u prostorije koje oni smatraju svojim a to su napustena i pusta mjesta.Od dzinskog udara (napada, nagraisavanja, ograme) i carolija lijecenje se postize udaljavanjem i unistavanjem dzina napadaca.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPosjeti Web stranice
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 335

PostPostano: sri pro 05, 2007 8:18 pm Citiraj i odgovori[Vrh]

Cudesni obred prizivanja dzinova - Skupljanje daire

Skupljanje daire je fascinantan segmet islamskog misticizma.Rijec je o prizivanju dzinova radi otkrivanja buducnosti, uzrocnika i lijeka od neke bolesti, zbog nalazenja lopova, izgubljene stvari i slicno.Daira se moze skupljati na vise nacina i to na vodi, ogledalu, noktu...Hodza ili sejh ispred sebe, na samom pocetku, postavi dijete od nekih devet, deset godina po mogucnosti plavih ili zeleni ociju.Prostorija se okadi tamjanom a na djetetovom desnom dlanu ispisuju se magicni kvadrat takozvani vefk.U ovom obredu dijete ima ulogu medija dok hodza svojim ucenjem pojedinih dijelova casnog Kurana i pisanjem tajnih vefkova i zapisa stimulira i rukovodi cijelom operacijom.Njih dvoje se moraju odvojiti od ovog svijeta i zastititi od dzinskog bijesa pa hodza oko njih crnim nozem ocrtava krug.Na taj nacin osigurani su od svakog upada nadnaravnih sila.Dok hodza bez prestanka uci prizivajuce dove i molitve dijete gleda u fildzan pun vode.Po vec ustaljenom pravilu prvo mu se pojavi slika zelene livade na kojoj stoje maleni patuljci.To je znak da su se otvorila vrata dzinskog svijeta.Posto dijete kaze hodzi sta vidi ovaj mu govori da zahtjeva pojavljivanje njihovog vodje.U momentu kada se dzinski gospodar pojavi hodza u znak postovanja mora ustati.Nakon toga opet sjedne i pocinju pitanja.Na kraju hodzi predstoji da u miru i bez izazivanja bijesa kod dzina lijepo izmoli njihov odlazak.U knjizi Pucko praznovjerje Ljudevita A. Ivandica navodi se nekoliko opisa o ovom obredu: "U Bosni, koliko mi je poznato, skupljala se daira u Novom Seheru-Zepce sve do nedavna, dok je u Bihacu, i sada poznat neki hodza koji se tim bavi a najpoznatiji su slucajevi skupljanja daire na Oglavku izmedju Fojnice i Brestovskog...Dairu skupljaju sejhovi clanovi tomosnji tekija i to obicno u proljece a i za vrijeme nekih muslimanskih svetkovina....Katolicki puk iz okolnih mjesta prica kako se za vrijeme ovih skupljanja daire javljaju razne nepogode: silni vjetrovi, lomljavina drveca, nosenje zemlje po zraku, obaranje zgrada.Po tom "znaju" i krscani da se vrsi daira.Jos je zivo u pameti medju katolickim pukom u Fojnici, navodno istiniti dogadjaj sa nekim sejhom, koji je skupljao dairu.Nakon sto je okoncao dairu nije mogao rastjerati dzinove.Neka nevidljiva sila uznijela ga je na vrh jablana, odakle nije mogao sici uz sva zaklinjanja hodza.Naposljetku su dozvali mjesnog fratra koji je oslobodio jadnog sejha.Nevidljiva ga je ruka spustila na zemlju a jablan se po polovici skrsio, sto i danas postoji kao svjedok opasne igre sa dzinovima.
Jos jedan zanimljiv dogadja u vezi sa opasnostima dozivanja dzinova je iznio autor u knjizi: "G.M. Garcevic pripovijedao mi je slucaj, sto ga je navodno dozivio njegov ucitelj pri sazivanju daire.Njegov je ucitelj bio otac brojne familije i kako nije bio u stanju izlaziti na kraj sa svojom zaradom odlucio se posluziti mocu dzinova preko daire.Kada ih je dozvao, zamolio ih je, da mu pomognu.Oni su pristali na njegovu zelju i donijeli mu oveci komad zlata.Sav sretan spremi to zlato u kutiju i dzinovima naredi da se razidju.To ga nisu htjeli poslusati jer su i oni od njega htjeli protuuslugu.Rasrdjeni uzeli su ga i odnijeli u neki nepoznat kraj.Kako se je to zbilo nocu, nije on znao, sta se sve s njim dogadja.Tek je u jutro spoznao da su mu se dzinovi osvetili i bacili ga u nepoznat kraj.Nekoliko sati odatle na prvom nastanjenom mjestu saznao je da se nalazi od kuce nekoliko stotina kilometara daleko pa je morao putovati vlakom nekoliko dana.Kod kuce je zatekao sve u brizi, jer su drzali, da se s njim dogodilo neko zlo.Prva mu je briga bila da potrazi komad zlata dobiven preko daire.Nasavsi ga na spremljenom mjestu, potrcao je do zlatara, da ga unovci.Zlatar mu je medjutim otkrio da je to samo zlatna rudaca koja vrijedi vrlo malo".
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPosjeti Web stranice
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 335

PostPostano: sri pro 05, 2007 8:19 pm Citiraj i odgovori[Vrh]

Dzini i sejtani

U oba slucaja rijec je o duhovnim bicima, prvenstveno vrlo losim.U rjecnicima se arapska rijec "ginn" nalazi pod korijenom "ganana-ganna" u znacenju "sakriti" ili "prekriti".Strucnjaci na razlicite nacine imenuju dzine:
-ako navode taj pojam izdvojeno od bilo kakvog konteksta nazivaju ga dzinom,
-ako govore o dzinu koji zivi sa covjekom, nazivaju ga hudamom ili kucnim duhom,
-ako je rijec o dzinu koji se pojavljuje kod djece nazivaju ga zloduhom,
-ako je pokvaren i zao, onda je sejtan
-ako je velik i jak, onda ga nazivaju Irfit.
Arapi koriste rijec "sejtan" za sve one koji se protive i opiru.Ta rijec ima korijen "shatana" sto znaci "udaljiti se iz protivljenja", neki, pak, pretpostavljaju da dolazi iz korijena "shata" sto znaci "opeci".Razlika izmedju dzina i sejtana je velika.Kada sejtan udje u covjeka on postaje porocan, sklon kocki, bludu, grijehu, lazu, bludu...dok pri ulasku dzina u ljudsko tijelo covjek pomahnita, poludi.
Nad dzinima i sejtanima apsolutnu vlast ima kralj tame i zla Iblis ili Sotona.Njegov dvor i prijestolje se nalazi na jednom ostrvu usred mora.U pocetku stvaranja svijeta Iblis se zvao Azazil sa nadimkom "Abu Kudus" i bio je Allahov miljenik i najinteligentniji melek ili andjeo.Njegov revolt i buntovnistvo protiv Bozije volje pocelo je stvaranjem prvog covjeka Adema (Adama).Predstavivsi Adema svojim andjelima Bog im naredi da mu ucine sedzdu (poklonjenje) i svi to ucninise izuzev Iblisa koji pun oholosti izjavi da je Bog njega stvorio od vatre i svjetlosti a Adema od obicne zemlje te da je on superiorniji od njega.

Dodvoravanje Iblisu i njegovim podanicima u Islamu se naziva sirk i sihir tojest nevjernistvo i magija.Iblis i njegova vojska su podijeljeni u cetiri nivoa.Ta cetiri nivoa sacinjavaju slijedece skupine; dzini-veziri cine prvu skupinu i prvi nivo.Njih sluze njihovi Ifriti i oni predstavljaju drugi nivo.Ifrite dzine sluze sejtani i predstavljaju treci nivo.Sejtane sluze sihirbazi i sihirbazice (nadrihodze i vracare) ljudskog roda i oni cine zadnji, cetvrti nivo.Sve cetiri navedene skupine sklopile su savez i ugovor sa Iblisom da bi zavodili i nanosili zlo Ademovim potomcima.Kada napadac dzin-vezir udje u ljudsko tijelo a osoba se pocne moliti i uciti kuransku molitvu Bekaru taj dzin zove u pomoc Ifrita.Doticni uci i dalje bez prekida, onda Ifrit zove u pomoc sejtane, a osoba i dalje uci, pa sejtan zove u pomoc sihirbaze i sihirbazice jer svi su u savezu.

Sihir ili magija se pravi iz cetiri razloga - osveta, mrznja i zavidnost, ljubavi i ugleda.Sihirbazi najvise koriste u pravljenju magija kosti od mrtvaca, sapun od mrtvaca, vodu kojom se kupao, mrtvakov prsten, maramu koja je bila na mrtvoj zeni i drugo.Zatim stvari od zivog covjeka - slika doticne osobe, odjevni predmet, kosa, od zene menzes, obucu, nokte, pljuvacku kao i spermu.Takodjer, pri izradi carolija koriste se i biljke, orahova ljuska, suha ili sirova sljiva, zrna graha, zrna jecma, zrna biljaka, zrna bibera i ljute paprike.Koristi se i povrce; tikva, crna rodakva, luk, voda od crvenog luka kao i drugo povrce.Od zivine najvise se koriste jaja od crne kokoske, kandze sivog pijetla, krv iz krijeste bijelog pijetla i ponajvise zuc od crne kokoske.Od domacih zivotinja najvise carobnjaci koriste dlaku od macke i psa, pogotovo ako su crne boje.Od ptica najvise se vraca sa krilom slijepog misa i bijelog goluba, kosti i krun od hud-huda i sovu-buljinu.Trazena je i krv krtice, glava zmije i njena koza.Od metala najcesce koriste one navedene u planetarnoj podjeli a najgori su ziva i olovo a potom sumpor.Od boja se takodjer koriste one iz planetarne podjele s tim da su crvena i crna najvise zastupljene....
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPosjeti Web stranice
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 335

PostPostano: sri pro 05, 2007 8:20 pm Citiraj i odgovori[Vrh]

Naucni ekperimenti kao potvrda efikasnosti lijecenja Kuranom

Lijecenje Kuranom je provjeravano u raznim eksperimentima ciji rezultati su publikovani.Jedna od tih eksperimentalnih provjera kuranskog djelotvornog ljekovitog ucinka provedena je od strane Udruzenja islamskih medicinskih znanosti sa Floride, SAD, uz primjenu savremene elektronske kompjuterizovane tehnike.Cilj eksperimenta je bio provjeriti djelovanje ucenja Kurana na funkcije tjelesnih organa i matematicko izracunavanje tog djelovanja, ako postoji.Kuran je ucen grupama ispitanika uz mjerenje odredjenih fizioloskih promjena.Uzorci ispitanika uzeti su iz tri kategorije;
1. grupa muslimana koja zna arapski jezik i potpuno ga razumije,
2.grupa muslimana koja ne zna arapski jezik (nearapi), i
3.grupa nemuslimana.
Mjerenja su pokazala da ucenje u 97% eksperimenata djeluje umirujuce na slusaoca i dokazano je da Kuran opusta i smanjuje zivcanu napetost.U drugom eksperimentu dokazano je djelovanje kuranskih rijeci na nekoga ko ih i ne razumije putem dvije metode, odnosno upotrebom dva sredstva:
a) direktnim psiholoskim pregledom kompjuterskom tehnikom,
b) kontroliranjem i mjerenjem fizioloskih promjena na tijelu sljedecim postupcima:
1. program kompjutora je obuhvatio psihicke pretrage i kontrolu promjena koje je pretvarao u stampani izvjestaj sa rezultatima,
2. aparati elektronske kontrole su sadrzavali cetiri kanala:
- dva kanala za mjerenje elektricnih pulsiranja misica kao reakcija zivcanog djelovanja,
- kanal za mjerenje elekriciteta koze,
- kanal za mjerenje kolicine protoka krvi u kozi, pulsa i temperature.
Rezultat tih mjerenja je u tome sto se povecanjem i smanjenjem temperature ubrzava rad srca.Isto tako, smirenjem i smanjenjem napetosti sire se krvni sudovi, pa se povecava kolicina krvi u kozi sto prouzrokuje povecanje temperature i smanjenje pulsa.
Izvodjen je eksperiment na uzorke od pet nemuslimana (tri muskarca i dvije zene) sa prosjekom zivota od 22 godine.
Obavljeno je 210 eksperimenata:
1. u 85 eksperimenata ispitanici su slusali uobicajeno ucenje Kurana na arapskom jeziku,
2. u drugih 85 eksperimenata slusali su arapsko, kiraetsko oponasanje ucenja Kurana sa obicnim ljudskim govorom bez ucenja svetog teksta Kurana.
3. U jos 40 eksperimenata ispitanici su podvrgnuti potpunoj tisini gdje nisu slusali nikakav zvuk (eksperiment tisine).
Rezultat ovih eksperimenata bio je sljedeci;
1.eksperiment tisine apsolutno nije djelovao na opustanje zivcane napetosti,
2. ucenje obicnog ljudskog govora (nekuranski tekst) djelovao je pozitivno u 35% eksperimenata,
3. ucenje kuranskog teksta pozitivno je djelovalo u 65% eksperimenata.

Mensur Abdul-Kerim Muhamed napisao je knjigu u kojoj je na temelju medicinskih eksperimenata i analiza koje je vrsio dr.Muhamed El-Husejni, magistar medicinskih znanosti, sa svojim saradnicima dosao do frapantnih otkrica.Naime, krvna grupa uzoraka krvi kju je uzimao od osoba sa bolescu sihira (magije) ili opsjednuca, u vrijeme ucenja rukje (Kuranskih molitvi), razlikuje se od njihove krvne grupe kada se ne uci rukja.Krv iste osobe uzeta u momentu ucenja rukje i sa istog mjesta (uboda) kad se rukja ne uci imala je razlicitu krvnu grupu.Crvena krvna zrnca te krvi ne samo da nisu odumirala poslije 12 sati nego su se i umnozavala.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPosjeti Web stranice
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 335

PostPostano: sri pro 05, 2007 8:21 pm Citiraj i odgovori[Vrh]

Hudam - vjeciti sluga

Pored skupljanja daire u arapskoj magiji postoji jos jedan nacin vrlo poznat i medju sejhovima u Bosni s kojim se poslije odredjenog vremena dobiva svoj licni sluga u duhovnom svijetu, nesto nalik pricama iz Hiljade i jedne noci.Moci samog hudama su velike i on moze svom gospodaru pomocu u mnogim zeljama i prohtjevima.Do njega se dolazi na dva nacina-prizivanjem i nekom vrstom duhovnog treninga koji sadrzi ponavljanje odredjenih dijelova Kurana po nekoliko stotina puta u toku dana tokom mjesec i po.Na slican nacin se stjece i vidovitost - onaj ko je zeli mora naredni cetrdeset dana ustati iza pola noci i do same zore uciti i ponavljati odredjene kuranske molitve.

U prizivanju hudama obred se zapocinje utorkom, u potpunoj samoci.Mjesto rada mora biti jako cisto i uredno kao i sam praktikant.Dok ponavlja odredjenu molitvu sobu nakadjuje tamjanom.Tu istu, prvu, noc prizivac ce zacuti neobicne zivotinjske glasove koji nalikuju revanju magarca dok ce mu se drugu noc umjesto ovakvog glasanja zacuti konjsko njistanje.No tu ne prestaju cudesna pojavljivanja i oglasavanja, trecu noc kroz zatvorena vrata sobe uci ce tri macka; jedan crven, drugi bijel a treci crn i u tisini preci preko sobe i nestati.Zadnju noc kadjenje tamjanom se mora udvostruciti jer vrijeme je da se praktikantu pojavi jedan svjetleci lik ili ,bolje receno, hudam.Za sve to vrijeme prizivac ne smije se uplasiti niti jednog zvuka ili pojavljivanja niti prestati paliti tamjan.Poslije uobicajenog vjerskog pozdrava hudam ili duh upitat ce praktikanta sta zeli od njega.Poslije tog pitanja dolazi do sklapanja dozivotnog ugovora ispisanog na zlatnom prstenu izmedju prizivaca i hudama.Upravo taj prsten je prvi dar koji praktikant dobiva od duhovne sile.Uz rijeci da prsten mora uzeti u desnu ruku i izgovoriti prizivajucu molitvu praktikantu kada pozeli, pozivajuci se na vlast meleka (andjela) Kendijasa pod cijom je vlascu sam duh, da ga dozove hudam nestaje.
Od hudama se mogu traziti nevjerovatne stvari - daljinska putovanja kopnom ili morem, nevidljivost, cinjenje da voda pred ocima drugih ljudi nestaje i slicno.Medjutim, sam praktikant mora biti obziran i bogobojazan covjek kako ne bi dopustio da ga tastina i zelja za moci zanesu jer ga to vodi u direktnu propast.

U proslosti Bosne mnogi su uceni ljudi imali svoje hudame, posebno su bili na glasu onih iz Bosanske krajine.O njima Ahmed Bosnic pise u svojoj knjizi Zapisi i hamajlije;
Za sve one za koje se smatra da i danas odrzavaju stalnu vezu sa bicima iz duhovnog svijeta, moglo bi se reci da posjeduju svoje hudame.Ne radi se o sazivanju daire, nego o kontaktima preko hudama.To je, dakle, samo jedan od mogucih oblika uspostavljenog izravnog kontakta sa prijateljski raspolozenim bicima iz duhovnog svijeta.Kontakt se odrzava putem izvjesnih dogovorenih signala a medjusobna saradnja najcesce je od obostrane koristi....Poznato je da svaki pojedinac iz duhovnog svijeta raspolaze sa velikim brojem raznoraznih informacija a onaj ko posjeduje informacije u stanju je da kontrolira svaku konkretnu situaciju.Tako, recimo, ukoliko obavlja neki od ovozemaljski poslova sa sigurnoscu moze da zna ko je prema njemu iskren a ko laze, ko petlja, ko o njemu siri intrige...Usluge su, po pravilu, obostrane.Medjutim, znalo se desavati da covjek zaluta ili dobro ne procjeni s kim je ostvario kontakt pa da umjesto prijateljskog i dobrocudnog hudama upozna jednog od zlih nevjernika sto se znaju vjesto ulagivati i pretvarati.Takvi kontakti se uvijek zavrsavaju na stetu covjeka.Hudam ga sa vremenom pocne ucjenjivati i zahtjevati od njega cak i ono sto je oprecno vjerskom kodeksu.To je jedan od nacina da zli hudam udalji covjeka sa pravog puta.Takvi ljudi bi postajali sve ocajniji i nemocniji da se istrgnu iz hudamovi kandzi.Na kraju, najcesce bi zavrsavali u ocaju i totalnoj moralnoj i materijalnoj bijedi....".
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPosjeti Web stranice
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 335

PostPostano: sri pro 05, 2007 8:22 pm Citiraj i odgovori[Vrh]

UROCI

Da bi utvrdio pod kakvim je uticajem bolesnik arapski carobnjak od njega najcesce trazi maramicu.Posto umota u cvor jedan dio njegove maramice a zatim je odmjeri u duzini cetiri prsta on uhvati maramicu cvrsto i uci molitvu Et-Tekasur poslije koje izgovori kratko prizivanje.Zatim se obraca dzinima - "Ako uzrok njegove bolesti bude dzin onda skratite maramicu, a ako je uzrok bude urok produzite maramicu a ako je prirodna bolest onda ostavite maramicu kakva jest".Zatim carobnjak mjeri maramicu pa ako uoci da se produzila vise od cetiri prsta kaze bolesniku - "Ti si pogodjen urokom".A ako vidi da se skratila, kaze mu "Tvojoj bolesti su uzrok dzini".No, ako ustanovi da je maramica duga cetiri prsta kolika je i bila savjetuje mu da potrazi lijecnika.
Osim uticaja dzina na ljudsko tijelo i dusu najcesca i najrasirenija tegoba medju ljudima jeste upravo urok koji moze biti izazvan od covjeka ali i dzina.Urokljivac je osoba koja moze nekoga ureci, svjesno ili nesvjesno.Po magijskom ucenju ureci moze i dobar i los covjek, cak i slijepac.Cesto i roditelji ureknu svoje dijete iz prevelike ljubavi tako da se pouzdano moze reci da je urok neka vrsta nuspojave izrazenih emocija, negativnih i pozitivnih.
Urok ili nazar na arapskom znaci - pogled i u Islamskom misticizmu takav se pogled pridaje osobama u cijim se tijelima nalazi neko od Sotoninih potomaka.Kroz oci te osobe u kojoj se nalaze oni su u stanju da izvrse snazan udar i da nanesu neprijatnosti i nevolje pa cak i teske psihicke traume.Pogotovo, ako se radi o malodobnoj djeci ili tek rodjenim bebama.To ponekad zna da ima i tragicne posljedice.U Bosni se posebno oci ubice, covjeka koji je nekog ubio, smatraju najopasnijim jer su takve oci i najurokljivije.Ali postoji nacin i da se takve pogubne oci onesposobe.Hodzi se donese kokosije jaje snenseno tog dana na kojem ce on ispisati salavat na Muhameda, Bozijeg poslanika.Posto to uradi jaje se baca u vatru.U trenu dok ono bude pucalo "puci" ce i oci urokljivca tojest nestat ce njihova smrtonosna moc.
Na uroke su daleko otpornija djeca, iako na njih urok ide mnogo vise i cesce, nego odrasli.Razlika je u tome sto kad se dijete urekne ono pomodri i hvata ga grc i temperatura a kad se urekne odrasli lice mu postepeno crni i ostaju plavkaste fleke poput tetovaze, hvata ga nemoc, gusi ga, depresivan je, teska mu je glava, tesko dise, mrzovoljan je i iscrpljen.Cesto se zna cuti u Bosni komentar na necije pretjerano zijevanje da je urecen sto se opet dovodi u vezu sa vracarinim zijevanjem dok odgoni uroke sa nekog.

Naucno tumacenje uroka

Djelovanje uroka na urecenog je potvrdjeno Kuranom, Sunnetom i dokazima iz stvarnog zivota.Ucenjaci smatraju da je to radnja u kojoj obican zavidljivac prerasta u opasnog i opakog covjeka koji moze jako puno nauditi osobi kojoj zavidi.Vrsena su i znanstvena istrazivanja fenomena uroka i vise nema mjesta sumnji u to da urok ne postoji, ili da nema veze izmedju urokljivca i urecenog.Danas je dokazano i da su X-zraci, koji nisu vidljivi, u stanju da ulaze i prolaze kroz cvrsta tijela.
Dr. Rauf Ubayd kaze kako je za znanstveni razlog koji ce prihvatiti strucnjaci jedino mjerodavno ocito postojanje odredjenog fenomena u svakom zivom bicu.Medjutim, treba voditi racuna o tome da se ovdje radi o necemu sto se ne moze vrednovati sposobnoscu nasih cula, s obzirom na to da se sve desava brzinom koja je jaca od brzine svjetlosti.Sve se ovo odvija vezom nervnog aparata sa izvorom tjelesne energije, izbija iz ljudskog tijela i krece se prema onom sto je oko njega, kroz mozak, usi i oko.Svaki od nasih pet cula ima svoj elektricni naboj koji se poput suncevih zraka prenosi na tijela koja su naspram.Allahov Poslanik Muhamed je preporucivao da se ureceni covjek polije vodom u kojoj se oprao onaj koji ga je urekao, upravo zato da bi se suzbio energetski naboj kod urecenog covjeka i da bi se tako tijelu povratila izgubljena ravnoteza.
Viljem Valkir kaze: Znanost je potvrdila snagu utjecaja uroka ustanovljavanjem tkz. teorije magnetizma.To je dakle odrazavanje jake unutarnje zelje putem ociju, zbog sposobnosti oka ne samo da vidi nego i da osjeti, u ovom slucaju, krajnju zestinu pogleda.Za dokaz tome, u pozoristu ili na nekom drugom mjestu gdje ljudi sjede jedni iza drugih, zagledajte se u potiljak covjeka koji sjedi ispred vas.Uporno gledajuci u donji dio njegovog potiljka zazelite jako u sebi da se taj covjek okrene.Opazit cete da ce se taj covjek odjednom okrenuti i pogledati pravo na mjesto odakle ste ga vi gledali.Ova vjezba se pokaze skoro sasvim uspjesna kod ljudi koji se poznaju, a manje medju nepoznatima.Isto tako, uspjesnije je kod zena nego kod muskaraca, posto zene bolje reaguju na takvu vrstu uticaja.Sto bolje poznajete odredjenu osobu, ovo ce brze djelovati
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPosjeti Web stranice
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 335

PostPostano: sri pro 05, 2007 8:23 pm Citiraj i odgovori[Vrh]

Hamajlije i zapisi

Kada kod hodze dodje covjek koji ima neki zdravstveni problem ili problem druge prirode, hodza ga prvo upita za njegovo ime i ime njegove majke.Potom pojedina slova tih imena pretvara u brojke i to radi po malom "ebdzed hisabu".Naime, onaj ko se bavi pisanjem zapisa mora da zna mali i veliki "ebdzed" (posebna vrsta abecede koja se sastoji od 28 slova i od kojih svako slovo ima svoj posebni broj).Kada hodza pojedina slova pretvori u brojke, onda ih zbraja i od toga odbija 12, tada hodza uzima tu brojku i pomocu nje odredjuje zvijezdu.I u drugim slucajevima ostatak od odbijanja spada pod odredjenu zvijezdu.Po uputama zvjezdoznanstva -kako se jos naziva ova oblast spravljanja zapisa - hodza pronalazi za bolesnike, koji spadaju pod tu zvijezdu, da su na nekom mjestu npr. iduci pored neke rijeke ili vode napadnuti od zlih sila koje su im tu bolest donijele.Za takve bolesnike rade se odredjeni zapisi, od kojih se neki nose, neki pale ili na neki drugi nacin koriste (na primjer, zapis zvan "Sunceva koplja" je namjenjen lijecenju alkoholizma i on se potapa u vodu koja se potom pije) on ujedino odredjuje dan i sat u koji ce se zapis pisati.Dakle, to ne mora biti odmah, nego poslije dan ili dva.
Vrlo cesto je iskusnom hodzi dovoljno da samo covjeka upita za ime i da odmah ustavovi njegovu dijagnozu, bez ikakvog preracunavnja.Tako, ukoliko osoba kaze ime koje pocinje sa slovo A kao Amir ili Ana hodza moze odrediti da je uzrok njegovih ili njenih dusevnih poteskoca nagaza na dzinove i to vjerovatno se zbilo subotom pored neke vode.Taj dan je inace za nosice tog imena jako kritican te se u njemu moraju cuvati.Slicno je i sa osobama cije ime pocinje sa slovo S poput Sanela ili Silvia, njihov je kriticni dan srijeda....naravno, u takvim dijagnozama hodza uzima i u obzir spol osobe te njene godine jer razlikuju se dzini koji napadaju vise zene, muskarce ili djecu kao i njihova djelovanja..
U narodu Bosne se vjeruje da svaki covjek ima svoju zvijezdu koja se zavisno do prilika ili neprilika uzrokovanih drugim uticajima moze biti "niska" znaci nesretna, "visoka" koja govori da je taj koji je rodjen pod njom sretan ili "skrivena", "prekrivena" sto opet govori da je toj osobi neko pravi magiju te zablokirao njen uticaj ili je osoba preminula.Ukoliko se ne moze zbog toga "otvoriti" necija zvijezda hodza "otvara zvijezdu" njegove ili njene majke posto po magijskom ucenju majka i dijete dijele istu ili slicnu zvijezdu.
Posebno su zanimljivi slucajevi kada neko dodje kod hodze i trazi zapis koji ce mu pomoci da ostvari emotivnu vezu sa nekom osobom.Tada hodza mora, na prethodno opisan nacin, proracunati ne samo imena potrazivaca i njegove majke nego i imena osobe i majke te osobe u koju je ovaj zaljubljen.Proracunavsi zvijezde za svakog od njih, on po zvjezdoznanstvu vidi da li se njihove zvijezde slazu ili ne.Ukoliko je odgovor potvrdan, on preporucuje tu vezu i ako je to potrebno pise zapis da se ta veza ostvari.Ako, pak, zakljuci da se njihove zvijezde ne slazu, hodza to saopstava stranci uz obavezan savjet da bi ta veza u pocetku mogla i da uspije, ali da bi kasnije moglo doci do nesuglasica i vecih problema.Ukoliko doticna osoba ipak insistira da mu hodza uradi zapis koji ce mu pomoci da ostvari vezu, ovaj ce mu to i uciniti i dati zapis uz upute kako da ga upotrebi.Obicno je rijec o dva manja zapisa kroz kojih se "propusti" osoba u koju je neko zaljubljen, na mladi petak.Ukoliko se moze doci do kose i nekog dijela garderobe zeljene osobe onda se na tom dijelu odjece pise zapis uz pomoc dlaka njene kose, takav se zapis obicno zapali.
Po vjerskim zakonima, spravljanje zapisa za slogu izmedju muskarca i zene je dozvoljeno (ukoliko su pitanju muz i zena) dok pisanje zapisa u cilju mrznje ili bilo kakve nesloge je strogo zabranjen i takvog ce se pravila drzati svaki iole moralan hodza.U drevnim zapisima postoje stroga pravila koja mora postovati osoba koja pise zapise, kao i kakva sva znanja mora posjedovati.Tako, izmedju ostaloga, mora biti vjerski obrazovana i dobro znati sta Islam dozvoljava a sta zabranjuje, mora dobro znati arapsko pismo, znati da racuna vec po pomenutoj posebnoj abecedi, biti dobro upucen u zvjezdoznanstvo i drugo.
Postoji razlika izmedju zapisa i hamajlije - dok zapisi sluze za vise svrha (cak i one crnomagijske kada se dijelovi Kurana pisu necistocom i menstruacijom) i namjenjeni su ispunjavanju zelja hamajlija ima samo jedan cilj a to je da nosioca zastiti od zla i magije.Tu ne prestaju razlike izmedju njih, dok se zapis napise za neki pola sata hamajlija, u narodu popularnije zvana Dilbagija, pise se nekoliko dana i njeno ispisivanje se ravna po Mjesecevom ciklusu.Postoji i vise vrsta Dilbagija, mala i velika te ona u obliku kruga cija je duzina i po metar, dva.Njome se iskusni egzorcisti i hodze koriste da sa nekog skinu magiju na nacin da je provucu preko bolesnika, od glave prema nogama.Time Dilbagija neutralise i upije svu negativnu energiju sa covjeka.Ove hamajlije su posebno mocne i jako cijenjene ali i cuvane a one najvece snage su karakterisane nazivom "sejhovske hamajlije".Medjutim, zapis i hamajlija imaju i dodirni tacaka a to su vefkovi - magicni kvadrati u kojima se numericki prikazuje jedno od 99 Boziji imena od koje svako ima posebne moci.
Dilbagija je u Bosni oduvijek bila na glasu te je stoga i njena cijena velika.Vrlo cesto cijena prelazi i nekoliko stotina eura dok su zapisi puno jeftiniji i njih se moze dobiti po desetak ili dvadesetak eura.U proslosti su hamajlije ukivane u lim ili stavljane u musemu tojest povosteno platno dok se danas obavezno ulijepe selotepom i nose u crvenoj vrecici.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPosjeti Web stranice
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 335

PostPostano: sub pro 22, 2007 9:31 am Citiraj i odgovori[Vrh]

Za Zumretu Beganović, iscjeliteljku iz Puračića, mnogi su čuli jer je u tom kraju poznata kao osoba koja neobičnim načinom liječenja pomaže ljudima u nevolji.Specifičnoj iscjliteljskoj tehnici naučio ju je djed njenog supruga, čuveni duhovni iscjlelitelj u Janji kod Bijeljine, čovjek za koga je narod govorio; "Dragi Bog, pa on-druge nema!".

Ovaj nesvakidašnji metod liječenja svodi se zapravo na kombinaciju učenja iz svete knjige Kurana i blagotvornog djelovanja bilja.Na ovaj način Zumreta već devet godina uspješno otklanja crnu magiju, ali liječi i bolesti pred kojim je klasična medicina nemoćna.O tajnama alternativne medicine, slušala je je još kao malo dijete.

-"Još od malih nogu voljela sam da slušam kada žene pričaju o liječenju alternativnim metodama.Imala sam sreću što sam udajom ušla u porodicu poznatog iscjelitelja, pa sam imala prilike da vidim kako on liječi.Kada je vidio da me to zanima, dopustio mi je da mu pomažem i vremenom mi prenio sve svoje znanje", kaže Beganovićka.

Mnogima ljudima nejasno je zašto Zumreta koristi moć ljekovitog bilja, kada već ima sposobnost da iscjeljuje duhovnim putem.

-"Slažem se da nije lako penjati se po brdima i tražiti pojedine travke, ali bez njih ne bi mogla čovjeku u potpunosti da pomognem, jer nije svakom potrebna duhovna terapija ili skidanje crne magije.Prije godinu dana obratio mi se za pomoć bračni par koji je sedam godina pokušavao da dobije bebu.Lutali su od doktora do vidara i vračara koji su i skidali "magiju" - i ništa.Dala sam im čajnu mješavinu koju sama pravim, i već nakon mjesec i po dana trajanja terapije žena je ostala u drugom stanju.Danas su ovo dvoje ljudi sretni roditelji jednomjesečne bebe", s ponosom ističe Zumreta i naglašava da ljudi ne bi trebalo da se zavaravaju kako su svi njihovi problemi proizvod sihira ili nabacivanja crne magije - nekada su i oni sami krivi, a njihove zdravstvene tegobe proizvod su nepravilnog načina života, koji je u neskladu s prirodom.

Iako je Zumreta dosad izliječila mnogo ljudi od različitih bolesti, i pored toga što ni sama ne zna broj nevoljnika kojima je vratila sreću u život, ova bosanska iscjeliteljica želi da posebno istakne kako ni ona nije svemoćna.

-Oboljelog od raka ne može niko da izliječi, pa čak ni ja", iskrena je Zumreta.

Zumreta Beganović kaže da je crnu magiju u suštini lako skinuti jer se u dovama iz Kurana nalaze tačna upustva kako se izboriti s nevidljivom silom.Ipak, potrebno je imati i talenat za tumačenje pojedinih molitvi.

-"Potrebno mi je da znam ime i prezime, datum rođenja i ime roditelja osobe koja mi se obratila za pomoć, da bi tačno mogla da otkrijem ko joj je nabacio zlo.Potom slijedi vešednevno učenje molitvi, i kad klijent dođe na posljednji tretman, kažem mu da sopstvenom rukom presječe konac na devet komada.Ukoliko se nakon molitve ti komadi sastave sami od sebe, pacijent je izlječen", kaže Zumreta.

Pored ovog tretmana iscjeliteljka iz Puračića pravi i obljev ( voda u kojoj su ostojali zapisi od 12 do 24 sata) kojim se njen pacijent kupa 40 dana kako bi voda odnijela svo zlo od njega.

-"Koristim i bilatovsku biljku, koju nabavljam na mjestu gdje se obavlja hadž.Ona služi da donese mir i blagostanje u kuću, da zaštiti od dušmana i njihovih kletvi.Mnogo ljudi obraćalo mi se zbog neuspjeha u poslu, ali bi im, nakon što bi dobili ovu biljku, sve krenulo na bolje", ističe na kraju razgovora Zumreta.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPosjeti Web stranice
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 335

PostPostano: sub ožu 15, 2008 12:58 pm Citiraj i odgovori[Vrh]

Mistika Bliskog istoka velika je zagonetka za zapadnu civilizaciju, a arapska magija neiscrpna je riznica tajnih rituala, vradžbina i učina.Najteže i najpogubnije magije u arapskom svijetu su sihiri koji se rade sa mrtvačkom vodom.Ukoliko se nekom želi nauditi, i to tako da se ta osoba teško razboli, bacaju se učini napravljeni od kose mrtvaca.Onaj na koga su usmjereni postaje nemoćan, bezvoljan i želi da umre.



U arapskim zemljama život je organizovan u skladu sa modernom civilizacijom, ali sve one uspjele su da sačuvaju tradicionalne vrijednosti obitelji, društva i vjere, ali i drevne tajne čuvene arapske magije.Jusuf Al Nahan iz Abu Dabija otkrio na m je dio mistike u vezi sa arapskom magijom.Jedna od najzanimljivijih priča o čarobnjaštvu govori o tome kako su Židov Lubaid i njegove kćeri začarale Poslanika Muhameda.

-"Postoji predanje da su Poslanika Muhameda začarali vezujući mu jedanaest čvorova u kosi.Od toga on se razbolio, te bi i umro da mu Allah nije poslao meleka Džibraila, koji mu je otkrio dvije molitve uz čiju se pomoć oslobodio učina.One su zapisane i u Kuranu, i pomoći njih ljudi mogu da se oslobode zlokobnih sihira", tvrdi Jusuf.

Kada je riječ o arapskoj magiji, neizbježna tema je priča o džinnovima.Njih ima svuda, pa čak i mnogo više nego ljudi na svijetu, a mogu biti dobri i loši.

-"Džinni su raspoređeni kao plivači, letači, oni koji jašu na vjetru, a mogu biti oba spola.Njihov životni vijek veoma je dugačak, a trude se da žive slično kao ljudi, pa čak i ratuju.Jedni napadaju samo djecu, drugi žive samo na mjestima gdje ima krvi, dok se džinni koji žive uz ljude nazivaju Amiri.Podjeljeni su po plemenima na crne, plave i crvene", objašnjava Jusuf.

U Emiratima niko osim hodža ne skida arapsku magiju, a to rade samo oni koji žive asketski.

-"Hodže koje skidaju najteže učine nikada ne jedu meso i moraju fizički i duhovno biti čisti.Dok se mole i obavljaju rituale u obliku pisanja zapisa, napadaju ih demonske sile, pa je neophodno da budu jaki, izdržljivi i spremni na najveće izazove", ističe naš sugovornik

-"Sa sihirima, najjačim učinima, samo pojedine hodže znaju da se izbore, jer je Allah samo odabranima podario snagu da mogu da se nose sa najvećim izazovom i zlom na ovom svijetu", istakao je na kraju Jusuf koji se na kraju uz izvinjenje uputio na molitvu u jednu od najvećih džamija na svijetu, koja nosi ime po posljednjem velikodostojniku šeiku Zajadu.Dok je na krilima vjetra do nas dopirala molitva sa arabijskog Golfskog mora, osjetili smo iskonsku mistiku Istoka.Sa minerate je učio hodža šaljući Muhamedove poruke u visokorazvijeni Abu Dabi, kao i u velika pustinjska prostranstva.

Kažu da je arapska magija jedna od najjačih na svijetu, a mi smo u tom trenutku shvatili svu snagu podneblja u kojem se mješaju utisci o Islamskoj religiji, pustinji, moru, ali i nekom posebnom miru.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPosjeti Web stranice
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 335

PostPostano: pon ožu 17, 2008 9:28 am Citiraj i odgovori[Vrh]

Prije mnogo godina, prije trideset hiljada godina, na Zemlji su bila džinska duhovna bića koja su osnovala drevnu Atlantidu.Taj njihov kontinent sačinjavalo je sedam ostrva, a na svakom je bilo po deset vrsta crvene magije.Atlantida je bila u obliku ruže.Pošto je Zemlja tada još bila užarena, dali su joj simbol crvene ruže.Svako od ovih ostrva imalo je svoj grad, a glavni grad svih sedam ostrva bila je Atlantida.On nema veze sa crnom magijom, već samo sa crvenom.Istina je da su džini nekada htjeli da praktikuju i crnu magiju, ali bi bili kažnjavani.Tako je ostala samo crvena magija o kojoj sada i govorimo.

Zapamti, o čitaoče, drevna Atlantida je imala izuzetno naprednu civilizaciju i znanost, ali su se njeni stanovnici služili crvenom magijom, pa ju je Uzvišeni Allah uništio tako da je potonula potpuno i sada je tu more i nema traga od te civilizacije.Gdje god je bio nered i smutnja i gdje su ljudi i džini prelazili granice zla, oni su uništavani, a to je spomenuto na više mjesta u Kuranu plemenitom.U njemu se spominje da su uništeni narod Ad, narod Semud, Nuhov narod, kao i Lutov jer su prelazili svaku granicu zla.

U Atlantidi je bilo jedno mjesto gdje je gorio vječni plamen, kao i što sada ima mjesta gdje plamen gori stalno.Ispod tog mjesta gdje je gorio plamen bio je Iblisov (Sotona) hram.U tom Iblisovom hramu bile su knjige o crvenoj i drugoj magiji.Poslije potopa većina knjiga o crvenoj magiji je uništena zajedno sa tim bićima.Ali u Iblisovom hramu ostalo je nešto knjiga koje je Iblis razdijelio svojim sljedbenicima, a najviše šamanima...

Prijatelju, drevna Atlantida je bila veoma jaka civilizacija.Neki od džina su vrsno poznavali medicinu.Bilo je džinova koji su bili izuzetno vješti majstori u izradi nakita i drugih stvari.Zatim, bilo je vrsnih govornika - vaiza, džina mudraca i svih drugih kao i što ljudi ima svakojakih.Rekli smo da je Atlantida bila u obliku ruže koja asocira na nešto lijepo i na ljubav, odnosno zaljubljenost.

Bijela ruža je mirisnija od crvene.Crvena asocira na zaljubljenost, a bijela na ljepotu i svjetlost i ljeubav prema Uzvšenom Gospodaru svjetova Allahu.Značajno je da svojstva bijele poništavaju zla crvene ruže.Naprimjer, vodica od bijele ruže je lijek za više od hiljadu bolesti.Od crvene se pravi sok, takozvani himber, na koji sahirini (čarobnjaci) mogu bajati određene riječi i formule, pa kad ga neko popije - zavoli neku drugu osobu.Dok na sok od bijele ruže ne mogu ništa bajati.Od vodice bijele ruže sahirini bježe ko đavo od trna.

Iz knjige Korist svih koristi autor Hadži Mustafa Čajlaković
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPosjeti Web stranice
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 335

PostPostano: čet tra 24, 2008 5:40 am Citiraj i odgovori[Vrh]

Arapska magija je po jačini odmah iza vudua koji se deklariše u nekim latinoameričkim i afričkim zemljama kao religija te je razgranat u više kultova od kojih je svaki priča za sebe.No, prednost arapske magije jeste njena moderna primjenjivost pošto ne boluje od nekakvih trivijalnih rekvizita poput upotrebe raznih predmeta, biljki, raskrsnica i drugih davno prevaziđenih segmenata.Svaki čarobnjak posjeduje zatamnjenu sobu u kojoj uz miris tamjana priziva džinove te im izdaje naredbe.Upravo ta duhovna bića, ukoliko im ovaj uspije nametnuti svoju volju, u stanju su činiti čudesne stvari - prenijeti ga u tren oka sa jednog na drugi kontinent, otkriti misli drugih ljudi, prikazati mu buduće događaje i slično.

Kada čarobnjak uspije podčiniti džine, onda se pravi ugovor.Postoje uslovi na koje čarobnjak pristane ili ih odbije, no, ukoliko se ugovor načini duhovno biće služi čarobnjaka do njegove smrti.Izuzetak je jedino onda kada čarobnjak prekrši sklopljeni ugovor.Tada slijedi brza, žestoka i bolna kazna i smrt.

Samo prizivanje džinova i komunikacija sa njima veliki je psihički šok i trauma te se ne preporučuje labilnijim osobama.Takvo prizivanje sastoji se od zaziva koji se naziva Azim i poslije izgovorene molitve pred očima čarobnjaka, iz tame, pojavljuje se cijela kolona užasnih, nakazni bića od kojih se ledi krv u žilama.U arapskim magijskim knjigama ima mnoštvo opisanih rituala prizivanja demona među kojima je i ovaj:
"Kada sa miskom i šafranom ispišete 91.poglavlje Kurana, sa posebnom davet-dovom, umetnutom između odlomaka, i ispisanom na jednu novu posudu, u koju se ulije voda, mora se u tu vodu gledati dok se uči davet-dova i paliti miris buhur ili said, koji se još naziva i sant.Uskoro će se u odsjaju vode pojaviti skupina džinova koju možete pitati o krađi, o bolesti, čak i o zakopanom blagu ili o nekoj drugoj nevidljivoj stvari a oni će biti uslužni i na raspolaganje će vam staviti džinskog vladara Kesfejajila, koji vlada sedmom planetom na kojoj nema laži, te njihovog pisara po imenu Ismaila, koji će također biti spreman da odgovori na sva pitanja".

Zna se desiti da okupljeni džinovi odbijaju izvršiti čarobnjakovu naredbu pa im on upućuje oštre kletve od kojih oni postaju poslušni.Sam ritual završava se blagosiljanjem duhovnih bića i pljeskajući rukama:"Bog vas blagoslovio i vaše riječi potvrdio, raziđite se sa nama u zdravlju".I ovdje duhovna bića mogu pokazati svoj neposluh ne želeći otići pa čarobnjak poseže za čitanjem 94.poglavlja Kurana nakon čega se džini bezuvjetno razilaze.

Kuvajćanka dr.Samiya as-Sati vršila je prije nekoliko godina određeno istraživanje kako bi rasvjetlila razloge zbog kojih se ljudi obraćaju gatarama i čarobnjacima te došla do rezultata po kojima su oni - liječenje bolesti, otkrivanje sudbine, rješavanje svih mogući ljubavnih problema, zaštita od crne magije te iz želje da se pojedina osoba otjera iz kuče ili čak grada.

Kada kod čarobnjaka dođe neka bolesna osoba ovaj od nje traži neki dio odjeće, najčešće maramicu.Na njoj napravi čvor a potom je odmjeri u dužini četiri prsta, onda je uhvati čvrsto izgovarajući kratku molitvu povišenim glasom.Zatim se obrati džinskom svijetu riječima: «Ako uzrok njegove bolesti bude džin, onda skratite maramicu, ako uzrok bude urok produžite maramicu, a ako je prirodna bolest maramicu ostavite kakva jest».Čarobnjak tad mjeri maramicu, ukoliko primjeti da se produžila više od četiri prsta navodi urok kao uzročnika bolesti no primjeti li da se pak skratila imenuje džinove krivcima za bolesnikovo stanje.Ne ustanovi li ni prvo ni drugo bolesnika šalje doktoru.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPosjeti Web stranice
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 335

PostPostano: čet tra 24, 2008 5:41 am Citiraj i odgovori[Vrh]

Prema arapskom predanju židov Lubejd je iz mržnje prema vjesniku nove religije Muhamedu napravio čini smrti na vlasima njegove kose tako što ih je zavezao u čvorove i omotao oko palmine grančice.Nju je oblijepio smolom i bacio u bunar, pod kamen.Od toga se Muhamed ozbiljno razbolio i zamalo umro da nije bilo intervencije više sile.Došao mu je, Božijom voljom, melek Džibril ili Gabrijel i izgovorio dvije kratke molitve.Istog trena čvorovi su se odriješili i magija je nestala.

Kako to naglašavaju stare magijske knjige arapskih zemalja sihira ili magija ima 440 vrsta a sve njih liječe ove dvije molitve.Za njih se tvrdi da mogu uništiti magiju staru hiljadu godina ukoliko se ponove hiljadu puta.Međutim, sve magije koje prave arapski čarobnjaci su izuzetno teške i pogubne posebno ako se kombiniraju sa pisanjem tilsuma ili talismana.Tilsum za uništenje neprijatelja pravi se tako što se uzme po malo zemlje sa sedam grobova i od nje zamjesi pločica.Ona se osuši na Suncu i po njoj ispišu određene formule i znakovi.Nakon toga se zemljana pločica istuca u prah i rasprši po imanju neprijatelja koje će u skorijoj budućnosti postat samo ruševina a njegov vlasnik psihički bolesnik.

Nanošenje zla i uništenje svi protivnika, poslovnih konkurenata i ljubavnih suparnika u ovoj magiji ima naglašeno mjesto.Posebno zlokoban Pečat zla, sedam znakova, koji se piše u nesretni sat zajedno sa neprijateljevim imenom na svijeći ima za cilj brzo uništenje.Naime, zapalivši svijeću čarobnjak baje i zaklinje mračne sile da ga uzmu pod svoje što se i dogodi čim svijeća dogori do dijela na kojem je ispisano ime osobe kojoj se želi zlo.Često sam zapis čarobnjak sveže za nogu vrapcu i lijevom rukom stavi ga sebi iza leđa te pusti da odleti.Svrha ovakvih čini ima cilj tjeranje nepoželjne osobe iz nekog mjesta.

Crna arapska magija izuzetno je osvetoljubiva i ubojita na što upozoravaju mnogi recepti za izazivanje smrti.Pošto napravi lutku svog neprijatelja ili osobe koju mrzi čarobnjak izgovara: "Ovu lutku imenujem n.n, to je on po duši i tijelu, po umu i duhu...duša mog neprijatelja i sve što činim ovoj lutki činim i n.n.".Onda je probada sa devet igala i to bodući lutkinu glavu, vrat, grudi, stomak,ruke i noge.Dok to čini u svojoj podsvjesti vizualizira žrtvine muke i bolove koje mu nanosi.Od ovakvih napada čovjek onemoća i izgubi snagu.

Da doista arapska crna magija može ubiti čovjeka kazuju i izjave nekih autoriteta islamskog svijeta poput Omera ibnul – Hattaba, Ebu Hanife, Ishaka, Šafije i drugih.Ovaj zadnji upozorava da sihirbaza tojest čarobnjaka ne treba ubiti zbog njegovog bavljenja magijom nego da se ubije u odmazdi ili bolje rečeno u slučaju da on nekog ubije svojom čarolijom.

Ponekad obred vračanja zahtjeva i žrtvu određenom džinu kao nadoknadu za ono što treba on da učini pa čarobnjak prinosi crnu pticu, crnu kokošku ili goluba, sve u zavisnosti što želi magijom postići.Zaklanu životinju odnosi obično do neke rupe, izvora ili pustoši i tu je ostavlja bez ijedne riječi.Čim se vrati nazad kući počinje sa izgovaranjem svojih čarolija a zatim naređuje džinu da učini traženo.

Da bi se neko uspješno borio protiv arapske magije i njenih čini mora biti prije svega jako pobožan i privržen vjeri.Uglavnom takve osobe osjećaju vječnu hladnoću u tijelu, čak i u pola ljeta.Ne žive dugo i vrlo su mršave bez obzira koliki apetit imale.Najgore od svega je svakodnevna opasnost od napada osvetnički džina kojoj su stalno izloženi pa ne smiju po noći nikuda izlaziti napolje niti boraviti u zadimljenim prostorijama.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPosjeti Web stranice
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 335

PostPostano: čet tra 24, 2008 5:42 am Citiraj i odgovori[Vrh]

Po mišljenju jednog od islamskih autoriteta sa područja egzorcizma Šafije "sihiri su uzlovi, amuleti, tilsumi; to je govor kojim se govori ili koji se zapiše ili se nešto spravi što utiče, bez fizičkog dodira, na tijelo opčinjenog, na njegovo srce i njegovu pamet.Istinski, realno se događa.Sihir može ubiti ili razboljeti, uzrokovati impotenciju, rastaviti muža i ženu, ubaciti mržnju i nekontrolisanu averziju ili ljubav među dvije osobe itd".Sve nabrojano čarobnjak postiže uz pomoć djelovanja džinova i šejtana koji se nazivaju hadimus-sihri, koji su glavna osnova svake čarolije.Bez njihovog uticaja ni jedna magija ne može djelovati.Njihova zadaća je da prenesu magiju u tijelo ili dušu čovjeka i time ga opsjednu izvršavajući naređenje izdiktirano u čaroliji.No, opsjednuća mogu doći i na druge načine.


Džinski napadi (zaposjedanja) najviše se događaju usljed iritiranja džina nekim nepažljivim postupkom, na primjer da neko mjesto na kojem se on nalazi polije vrelom vodom, naročito u zalazak Sunca, nagazi na njega, pomokri se i slično.Događa se i doslovno zaljubljivanje muškog ili ženskog džina u čovjeka te on uđe u njega.Jako zli džinovi u stanju su da bez ikakvog razloga zaposjednu čovjeka posebno na sahranama, u saobraćajnim nezgodama, u stanju depresije, seksa ili velike ljutnje i srdžbe.

Ona osoba koju opsjedne džin ili više njih ima teške snove, često sanja zmije, mačke, aveti, groblja, bježi u snu ili ima osjećaj propadanja. u snu škrguće zubima ili se smije.Osim ovakvih duševnih trauma prisutne su i one fizičke poput konstantne glavobolje, fizičke lijenosti, paralize tijela te raznih bolova koje je medicinski nemoguće liječiti.Potrebno je znati i razliku djelovanja ovih bića.Naime, ukoliko u čovjeka uđe šejtan on postaje poročan, lažljiv i nemaran dok od džina on pada u stanje ludila, želje za ubijanjem ili samoubistvom.U tome se jasno ogleda razlika i jačina ovih negativnih duhovnih entiteta.

U svijetu džina postoje mnoga plemena koja se bore za prevlast.Najopakijih džinovi su Irfiti koji vole spavati sa ljudskim ženama.Ako opsjednu neki dio ljudskog tijela ono se odmah oduzme.Oni uzrokuju i padavicu.

Koliko su džini osvetoljubiva bića dovoljno kazuje ispovijed šejha Abu Bakr al-Gazaira:»Imao sam stariju sestru kojoj je bilo ime Sadija.Jednog dana smo se igrali kod kuće bacajući grozdove datulau zrak uz pomoć jednog nategnutog užeta.Bio je red na Sadija da vuče uže, međutim, ono ju zanese i Sadija pade nagazivši tako na nekog džina.To je, izgleda, jako uvrijedilo džina, jer on stade od tog dana da joj se sveti tako što joj je sedmično dolazio u san dva, nekad i tri puta, a jadnica se ritala i trzala kao zaklana ovca.Na kraju bi bila poput mrtvaca.Jednom je i govorio njenim jezikom, objašnjavajući kako on to radi zbog toga što mu je ona učinila nažao tu i tu.To je prestalo tek nakon desetak godina i to njenom smrću.Džin je opet došao jedne noći, ona se ritala dok na kraju nije ispustila dušu, neka joj se Allah smiluje.Ovo sam lično doživio i svojim očima vidio.A onaj koji vidi nije poput onog koji samo čuje».

Mensur Abdul - Kerim Muhammed napisao je prije četrnaest godina knjigu "Nadnaravnosti liječenja hidžamom" (Daru Raide, Kairo 1994) gdje opisuje medicinske eksperimente i analize koje je obavio dr.Muhammed El-Husejni, magistar medicinskih nauka.On je sa svojom grupom saradnika uzimao krv od osoba koje su omađijane ili opsjednute džinovima prije i poslije obreda skidanja magije koji je nad njima vršio provjereni egzorcista.Krv iste osobe uzeta u trenu egzorcizma i a istog mjesta (uboda) dok se nije počeo egzorcizam imala je različitu krvnu grupu?! Crvena krvna zrnca te krvi ne samo da nisu odumirala nakon 12 sati nego su se i umnožavala.

Koliko su ova bića inteligentna navodi u svom djelu Ibni Tejmije (1263-1328) gdje opisuje kontakte pojedini šejhova sa džinovima.Jedan od šejhova povjerio mu je "da su džini pokazivali berrakan (nešto blistavo i sjajno) kao da je od vode i stakla na čemu bi mu prikazivali ono što je htio vidjet....".Može se pretpostaviti da je ovdje riječ o nekoj vrsti monitora ili ekrana što daje na pomisao da su nas već tada u tinaestom vijeku ova duhovna bića pretekla u naučno-tehnološkom smislu.

Najveći poznavalac arapske magije Ahmed el Buni, pisac najvrsnijeg djela o džinima i šejtanima te obreda njihovog pokoravanja, otkrio je između ostalog i rituale za prizivanje meleka (anđela) te sklapanju neraskidive veze sa njima.Od nje čarobnjak ima neprocjenjive koristi.Ukupno 41 dan čarobnjak se mora uzdržavati od konzumiranja mesa, mlijeka, jaja i drugih namirnica koje potiču od životinja.Cijeli dan posti a noću jede samo hurme i masline.Svo vrijeme ponavlja Božije ime Latif i izgovara određene kuranske molitve.Zadnje noći doći će mu melek i pokloniti crni kamen uz pomoć kojeg će redovito stupati u kontakte sa ovim dobrim duhovnim bićem.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPosjeti Web stranice
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 335

PostPostano: čet tra 24, 2008 5:44 am Citiraj i odgovori[Vrh]

Daira je arapska riječ koja znači krug.Sakupljanje daire isto je što i sakupljanje džinova u krug.Iako laiku sve ovo djeluje kao neka spritualna senasa velika je razlika pošto se u ovom fascinantnom obredu džinovi vide golim okom i ta prilika otvara fantastične mogućnosti poput liječenja bolesti, otkrivanje lopova ili budućnosti.Daira se može raditi sa fildžanom vode, na ogledalu ili porculanskoj posudi, na nokat, dlan ili vodu u kalaisanoj posudi.

Obred se obavlja u čistoj prostoriji, bez ijedne slike, okađenoj mirisom tamjana.Pored čarobnjaka obredu mora prisustvovati dječak ili djevojčica između devet i dvanaest godina po mogućnosti zelenih očiju pošto osobe takvih očiju, po vjerovanju, lako stupaju u kontakte sa duhovnim bićima.Jako podobna je i ona osoba koja je rođena na dan kada je zvijezda Večernjača bila najbliža zemlji.Dijete služi kao medij i preko njega čarobnjak komunicira sa džinskim svijetom.

Čarobnjak, pošto sjednu jedno nasuprot drugog, oko njih iscrtava krug oštricom noža sa crnom drškom.Zatim nož zabada u mjesto gdje počinje i završava kružnica i on tu ostaje sve dok obred sakupljanja daire ne završi.

Pošto izgovori nekoliko prizivanja u ogledalu se počnu prikazivati prvi džinski likovi koji po riječima upućenih najviše sliče malenim patuljcima.U jednom zapisu o dairi navodi se njihov kratki opis:»Donja usna vuče im se po tlu, a i uši su im toliko duge i klempave da se i one vuku po zemlji.Nisu skloni nikakvom razgovoru.Uglavnom, odgovaraju na postavljena pitanja ili ćutke izvršavaju naredbe koje se od njih zahtjevaju».

Preporučljivo se stalno služiti jednim načinom sakupljanja daire da bi se steklo prijateljstvo sa džinovima.Niko ko nije dovoljno upućen i spreman ne bi trebao vršiti ovakav ritual jer se ne smije u ničem pogriješiti.Često se događa da se džinovi osvete čarobnjaku.Takvi ljudi budu doživotno unakaženi.

U Bosni se često u prošlosti sakupljala daira od strane bosanskih šejhova i derviša.Najpoznatija mjesta po obavljanju ovog obreda su bila Žepče, Bihać, Fojnica, Sarajevo...I običan narod je znao za vrijeme obavljanje ovog obreda pošto bi tih dana puhali jaki vjetrovi, lomila se drveća a i rušile neke stare kuće.Ljudevit A. Ivandić navodi u svojoj knjizi kako mu je narod po Fojnici kazivao da su pojedine hodže u proljeće za vrijeme sakupljanja daire razgonili po Fojnici džinove nastojeći tako sačuvati kraj od nepogode.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPosjeti Web stranice
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 335

PostPostano: čet tra 24, 2008 5:46 am Citiraj i odgovori[Vrh]

Prema arapskoj predaji postanak crvene tojest ljubavne magije vezuje se za drevnu Atlantidu čiji je simbol bila crvena ruža.Nju su nastanjivali džini, duhovna bića izuzetne inteligencije.Poslije njenog uništenja taj nauk džinovi su prenijeli na ljude.Same ljubavne čini su mnogobrojne i mogu se raditi direktno preko džinova i šejtana posebno ženskih demona Tabije i El-Hamme.Ukoliko nije u takvom izravnom kontaktu čarobnjak ljubavnu magiju pravi na kosi dotične osobe, njenom vešu ili čak kamenu.Osim na jabuku, slatko jelo, krv, konjsku strunu, krilo slijepog miša u današnje vrijeme sihir se nabacuje i na mobitel, nakit, parfeme, ulje za kosu i slično.

Od ovakve nabace žrtva čini osjeća veliku emotivnu i spolnu želju ka osobi koja je pravila ili naručila magiju.Zanimljivo je i stanje u kojem se ona nalazi, naime, začarana osoba osjeća miris tijela osobe koja ju je omađijala u krugu od tri hiljade metara.Izgara od čežnje i želje idealizirajući tu osobu do pretjerivanja.Sve ove ljubavne magije prenose i izazivaju Aridi - džinovi slabije moći koji obično zaposjedaju tijela svojih žrtava.

Ljubavne čini su vrlo opasne jer se znaju okrenuti protiv naručioca i umjesto velike ljubavi izazvati averziju i hladnoću stvorivši sasvim suprotan efekat od željenog.Obično se ukrade nekoliko končića iz odjeće voljene osobe, puhne u njih, i zaveže u čvorove koji se nose na desnoj strani tijela ili zaturaju na neko skriveno mjesto.Vrlo česte su čini koje se podmeću u vodu ili hranu a još močnije se rade na nečisti, posebno menstrualnoj krvi koja se muškarcu stavlja u hranu, piće ili miris.

U želji da natjeraju određenu osobu da im dođe, obično noću, žene uz određene riječi pale na vatri njene osobne stvari poput fotografije ili odjeće.Dakako, među najače ljubavne čini spadaju one u kojima se koristi svojevrsni Pečat zla.Njega čarobnjak nakadi nad pustinjskom biljkom zanimljivog naziva «nokti džina» te ga baci u vjetar izgovorivši azimet dovu ili prizivajuću molitvu.Ova čarolija ima moć da dovuče željenu osobu ma gdje se ona nalazila na zemaljskoj kugli.

Koliko u službi privlačenja i opsjedanja arapska ljubavna magija poznaje brojna vračanja kojima se izaziva mržnja među mladim bračnim parom, neplodnost i impotencija.Čini se ne bacaju samo na muškarca već i ženu pa se kod njih izaziva dugotrajna i obilna menstruacija, nadutost stomaka i spolnog organa i slično.Arapski iscjlitelji impotenciju tretiraju iz više uglova te je kategorišu u pet vrsta.

Prva i druga vrsta imaju direktnu povezanost sa djelovanjem džina Arida i magije a manifestuje se preranom ejakulacijom i mlohavošću samog uda.Po njihovom mišljenju riječ je o takozvanoj "krađi" sperme, naime, čarobnjak može spermu drugog muškarca mađijanjem prenijeti sebi i na taj način učiniti sebe jako potentnim.Ako je nemoćnom muškarcu magija rađena na donjem vešu, koji se potapa u vodu i nad njim baje, onda se gubi želja za seksom i omađijani muškarac je ne osjeća po sedmicu ili više dana.Zadnja tojest peta kategorija impotencije kod arapskih iscjelitelja karakteriše se psihičkom blokadom te se preporučuje pijenje čaja od kamilice dve mjeseca ujutro i navečer, zaslađen medom.Dobro je da se i njim inhalira sedam dana.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPosjeti Web stranice
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 335

PostPostano: čet tra 24, 2008 5:48 am Citiraj i odgovori[Vrh]

Arapi za ovaj pojam upotrebljavaju riječ "ayn" ili oko a često i «nazar» tojest pogled.Vjerovanje da se pogledom može ureći svaka pojava na ovom svijetu duboko je ukorjenjena u islamsku tradiciju pošto je i sam Muhamed rekao: "Urok čovjeka ukopava u grob a devu u lonac".Uroku su posebno podložna djeca, mlade djevojke ali i stoka.Jedan od simptoma uroka kod djeteta jeste žestoki plač djeteta koje nije ni bolesno ni gladno.Da ga unaprijed zaštite od tog zla majke mu kače plave perle na prsa ili bijele školjke izvađene iz mora vješaju mu oko vrata te ga zovu nekim ružnim imenom.

Prema tradiciji arapskog naroda ureći mogu ljudi ali i džinovi.Od takvog ureknuća na licu čovjeka pokaže se tamna ili žuta flekica.Najviše urokljivim se smatra plavo oko, posebno plavkasto-zelene oči na koje najviše napadaju džini, a iza kojeg odmah dolazi ono crno.Iako najviše podložno uroku malo dijete je i najotpornije na njega pošto prema islamskom vjerovanju meleci (anđeli) štite dijete do puberteta zbog njegove bezgrešnosti.

U arapskoj magiji postoji ritual sa kojim se u potpunosti može anulirati moć nečijeg zlog pogleda.Kada se sumnja da je neko takvih, griješnih očiju uzima se kokošije jaje sneseno taj dan i na njemu napiše arapskim slovima salavat na Muhameda.To se jaje baci u vatru i istog trena kada ono pukne zle oči izgubit će doživotno moć uricanja.Pošto je ova metoda vrlo oštra i ne bez posljedica za urokljivca predlaže se i druga, blaža varijanta.Sa tim jajetom se udari po čelu urečene osobe a kora jajeta zamota u bijelu krpu i ostavi u šupljini stijene i presušeni bunar.

Sam urok može skinuti i osoba koja ga je stvorila, dakle, urokljivac.On se skida tako da čovjeku koji je nekog urekao donesu posudu sa vodom i postave je odignutu od zemlje.Urokljivac stavi šake u vodu i opere ih ali tako da sva ta voda ostane u posudi.Nakon toga sa malo vode opere lice.Lijevom rukom potom uzme malo vode te opere desnu do lakta.Desnom rukom zatim opere lijevu ruku.Iza toga urokljivac desnom rukom pere lijevo stopalo, a lijevom rukom desno.Sva ta voda kojom se opere treba da ostane u posudi koja se, pak, nikako ne spušta na zemlju.Vodu treba politi po glavi urečena čovjeka otpozadi, dok je on u takvom stanju da ne zna za sebe.Posuda se nakon toga prevrne na zemlji iza njega.Time se svo nanešeno zlo skinulo.

Arapkinje su sklone pored pravilnog izgovora molitvi okretati naopako njihov izgovor kako bi uništile djelovanje uroka na djetetu.Uhvati dječiju glavu rukama pa govori: «Kuleuzubirabi feleki min šeri mahalaka, ve min šeri mahalaka, gasikin, gasikin,gasikin», lizne dijete jezikom sa desnog kraja čela ka sredini, hukne i pljune.Isto to ponovi i od lijeve strane ka sredini, zatim od nosa ka sredini čela i sa gornje strane ka sredini čela.

Jako je raširena praksa gašenja ugljevlja koja zapravo i potiče sa arapskog podneblja a na Balkan su je donijeli Turci pod nazivom «kjomur sundurmek».Žena držeći u lijevoj ruci posudu sa vodom, desnom rukom uzima mašice i njima sa ognjišta uzima jedan živi ugljen, pronoseći ga triu puta u smjeru kazaljke na satu oko posude.Zatim puhne u vodu i baci ugljen u nju izgovarajući prvu kuransku molitvu.Ako voda jako zacvrči djete je udario jak zli pogled no bude li on tih urok je slab.To sve ponovi tri puta a onda zagašenom vodom napije dijete.Odmah iza toga pokvasi tri prsta u nju i njime pređe preko djetetovog čela i poprska ga.Ostatak vode obavezno prolije van uz tiho šaputanje: «Bacih bolesniku bolest».


Čudesni nikap

Ukoliko se dijete rodi sa posteljicom (nikap) onda se ona obavezno potopi u litar slane vode i u njoj opere.Nakon deset minuta izvadi se i pažljivo opere i u čistoj vodi.Pošto se polako izvadi stavi se u kalup od stipse i onda kvasi njome.Iza toga se postavi na najlon i špendlom zategne.Nakon nekoliko sati, pošto se osuši, nikap je spreman za magijsku primjenu.Na njoj se ispisuje zapis tojest posebni dijelovi iz Kurana u satu Sunca ili devetnaest dana nakon što ono uđe u znak Ovna, najčešće ajet (dio) molitve Jusuf:68, koji će dijete čitav život čuvati od uroka, zla i puščana zrna.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPosjeti Web stranice
Gothic



Pridružen/a: 15. 12. 2008.
Postovi: 13
Lokacija: Gothland

PostPostano: čet sij 01, 2009 8:20 pm Citiraj i odgovori[Vrh]

Legba je napisao/la:

U arapskoj magiji postoji ritual sa kojim se u potpunosti može anulirati moć nečijeg zlog pogleda.Kada se sumnja da je neko takvih, griješnih očiju uzima se kokošije jaje sneseno taj dan i na njemu napiše arapskim slovima salavat na Muhameda.To se jaje baci u vatru i istog trena kada ono pukne zle oči izgubit će doživotno moć uricanja.Pošto je ova metoda vrlo oštra i ne bez posljedica za urokljivca predlaže se i druga, blaža varijanta.Sa tim jajetom se udari po čelu urečene osobe a kora jajeta zamota u bijelu krpu i ostavi u šupljini stijene i presušeni bunar.



A kakve su to posljedice?

_________________
Gothic is beautiful...
Image
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPošalji e-mailYIM
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 335

PostPostano: sri sij 14, 2009 8:46 am Citiraj i odgovori[Vrh]

Jedan od poznatijih autoriteta u svijetu arapske magije svakako je bio šeih Ahmad Ad Dairobi iza kojeg su ostali deseci tekstova o načinu prizivanja i pokoravanja džinova.Prema njegovom pisanju takav obred mogu da upriliče samo oni koji imaju iza sebe dovoljno znanja i hrabrosti kako bi se znali nositi sa prizvanom snagom.Tradicionalno, taj ritual se vrši u ponoć, u praznoj sobi uz miris odgovarajućeg tamjana.Prizivač mora biti sam i skoncentrisan na cijeli obred.Nakon potrebnih priprema on bi počeo sa ponavljanjem sure Džin ukupno sto puta.Kada završi sa ponavljanjem ove molitve tada ponavlja sljedeći ajet iz sure Jasin toliko puta dok se džin ne pojavi:



Wa nufikho ribe shuuri faidzaa Hum minal ajdaatsi ilaa robbihim yansiluun. Qooluu yaa wailanaa mam ba'atsanaa mim marqodinaa, haadzaa maa wa'adar rohmaanu wa shodaqol mursaluun. Ing kaanat illaa shoihataw waahidatan faidzaa Hum jamii'ul ladainaa muhdhoruun."

"Wa laqod 'alimatil jinaatu innahum lamuhdhoruun."

"Haadzihi jahannamul latii kuntum tuu'aduun."

"Ishlauhal yauma bimaa kuntum takfuruun."



Samo pokazivanje džina ne mora uvijek da bude materijalno već ono može da se manifestira kao šum u tami ili čak u mislima prizivača.Dakako, događaju se i svakakve senzacije, ponekad i vrlo stravične, pa prizivač ispred sebe iznenada ugleda crnu mačku, psa ili kokoš, zmiju, tamnu siluetu ili ogromnog diva.Samim prizivanjem se ne može izvući neka korist od džina dok se ne dogovori protuusluga čije se nepoštivanje skupo plaća.Ukoliko je prizivač labilna osoba i uplaši se navedenih senzacija riskira da psihički oboli ili da mu se oduzme neki dio tijela.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPosjeti Web stranice
Legba



Pridružen/a: 21. 11. 2007.
Postovi: 335

PostPostano: sri sij 14, 2009 8:47 am Citiraj i odgovori[Vrh]

Riječ huddam ili khodam dolazi iz arapskog jezika i opisuje nevidljivo biće koje je Bog stvorio da služi čovjeku.Na Javi se za huddama vjeruje da nije niti džin niti melek (anđeo) ali bi njegova definicija ipak najbliže odgovarala ulozi anđela čuvara.

Huddam ili khodam se pojavljuje pred ljudskim očima u obliku čovjeka lijepog lica obučenog u bijelu odjeću.Po svojoj prirodi je pasivan i nema seksualnih pretenzija, za razliku od džinova.

Kada ga neki praktičar zadobije khodam ga uvijek slijedi.U tajnim naukama posebno se spominje Khodam Asmak, vrlo jak energetski melek koji je voljan služiti čovjeka.Međutim, počne li on kršiti vjerska pravila – činiti preljub, odavati se alkoholu i slično veza prestaje na štetu čovjeka.

Od fantastičnih mogućnosti koje huddam može omogućiti svom vlasniku ovo su samo neke:



-moć stjecanja raznih informacija

-otkrivanje skrivenih blaga ili lokacija

-telepatija i vidovitost

-zaštita i djelovanje protiv neprijatelja...



U svakom od 99 Lijepih Božiji Imena ima po jedan khodam, tako se u imenu Al Kuddus on zove Anyail, u imenu Al Bari zove se Salsail, u imenu Al Adil khodam se naziva Hamyail i tako dalje.
Korisnički profilPošalji privatnu porukuPosjeti Web stranice
Prethodni postovi:      
Započni novu temu Odgovori na temu   


 Forum(o)Bir:   



Sljedeća tema
Prethodna tema
Ne možeš otvarati nove teme.
Možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš glasovati u anketama.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group :: FI Theme :: Vremenska zona: GMT + 01:00.
HR (Cro) by Ančica Sečan
 
 

rank image | free forum